• ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

دستورالعمل جذب و سازماندهی معلمان وظیفه + بخشنامه

دستورالعمل جذب و سازماندهی معلمان وظیفه + بخشنامه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دستورالعمل جدید آموزش و پرورش درباره جذب و سازماندهی معلمان وظیفه+بخشنامه

جهت ورود به صفحه ثبت نام جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید


خبر 23 اردیبهشت 96: دستورالعمل جذب و سازماندهی معلمان وظیفه + بخشنامه (منبع: خبرگزاری فارس)

در بخشنامه آموزش و پرورش درباره جذب و سازماندهی معلمان وظیفه آمده است: ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف، ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش، هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی‌کند.

بخشنامه جذب و سازماندهی معلمان وظیفه در سال تحصیلی ۹۷ـ۹۶ از سوی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است: در اجرای بند «الف» تبصره ماده ۶۶ الحاقی قانون خدمت وظیفه عمومی و با عنایت به مجوز مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۶ ستاد کل نیروهای مسلح، سهمیه آن استان برای جذب و سازماندهی معلمان وظیفه در سال تحصیلی ۹۷ـ۹۶ به شرح ذیل اعلام می‌شود:

الف ـ دارندگان مدرک تحصیلی در رشته‌ها حداکثر درصد پذیرش
برق، الکترونیک، کامپیوتر، مکانیک، معماری، عمران، راه و ساختمان، حقوق ۲۵ درصد
ب ـ دارندگان مدرک تحصیلی در رشته‌های حداکثر درصد پذیرش
ریاضی، فیزیک، شیمی، حسابداری، آمار، تربیت‌بدنی، زبان انگلیسی، زبان عربی ۳۵ درصد
ج ـ دارندگان مدرک تحصیلی حداکثر درصد پذیرش
سایر رشته‌های مورد نیاز ۴۰ درصد

داوطلبین واجد شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر و شهریور ۹۶ می‌باشد، ثبت‌نام و امتیاز‌بندی شوند؛ در جذب و به‌کارگیری افراد، ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس رعایت شود.

 

 

ضمن تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز مدارس استثنایی، از پذیرش رشته‌های پیراپزشکی(ارتوپدی، فوریت‌های پزشکی و ....)خودداری شود و اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مطابق سهمیه تخصصی و در فرم مربوطه در تاریخ دوم خرداد ماه ۹۶ به حوزه ستادی ارسال شود.

داوطلبان باید در هنگام ثبت‌نام، فرم تعهدنامه رعایت شئونات شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش را نیز تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه تحویل مسئول ثبت‌نام نمایند.

داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند(به تأیید اداره کل آموزش و پرورش استان).

مدت خدمت در برنامه سرباز معلم، ۲ سال تمام است و لذا مشمولینی انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند و باید در این خصوص از متقاضیان تعهد اخذ شود؛ متقاضیان در صورت کتمام کسر خدمت در هنگام ثبت‌نام و سپس درخواست استفاده از آن در حین خدمت، ملزم به جبران خسارات مادی ناشی از «خروج قبل از پایان سال تحصیلی» و «هزینه دوره آموزشی بدو خدمت» و «دوره آموزش نظامی» می‌باشند.

 

 

انصراف پذیرفته‌شدگان(جهت ادامه تحصیل و ...)مجاز نمی‌باشد و در موارد خاص(با موافقت اداره کل استان) مشمول پرداخت هزینه فوق است؛ ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف، ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش، هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی‌کند.

اعزام افراد به مراکز آموزش نظامی در تاریخ اول تیرماه ۹۶ انجام خواهد گرفت، لذا باید در این خصوص اطلاع‌رسانی انجام گرفته و قبل از اعزام نیز برگه‌های اعزام افراد کنترل گردد؛ اشتباه در ثبت مشخصات پذیرفته شدگان به ویژه کد ملی موجب حذف ایشان گردیده و مسئولیت آن به عهده اداره کل آموزش و پرورش استان است.

 

 

درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی سبب لغو اعزام گردیده و افرادی که از سازمان نظام وظیفه چنین درخواستی داشته اند از لیست سربازمعلمان کنار گذاشته می‌شوند و این افراد باید در مهلت ثبت‌نام، نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=776805
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k