• ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق کارکنان انتقالی سال ۹۹ ابلاغ شد

دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق کارکنان انتقالی سال ۹۹ ابلاغ شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لزوم صدور حکم کارگزینی برای کارکنان انتقالی در دستگاه اجرایی مقصد

جهت ورود به صفحه اخبار حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار حقوق کارمندان دولت اینجا کلیک نمایید


 

خبر 26 تیر 99: دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق کارکنان انتقالی سال 99 ابلاغ شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۳۹۹ و پیش‌بینی اعتبار مربوط در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه، محمد باقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس این سازمان، دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۳۹۹ و پیش‌بینی اعتبار مربوط در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغ در سال ۱۳۹۹ هیچ‌گونه ابلاغی برای جابه‌جایی حقوق و مزایای کارکنان انتقالی، توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام نمی‌گیرد.
گزارش مذکور حاکی است که پس از تأیید انتقال کارکنان توسط شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دستگاه‌های اجرایی مبدأ و مقصد، دستگاه اجرایی مقصد مکلف به صدور حکم کارگزینی برای کارکنان انتقالی است.

به موجب این ابلاغ، در صورت انتقال کارکنان رسمی و پیمانی، دستگاه اجرایی مبدأ (ملی / استانی) مکلف است که حقوق و مزایای مستمر و عیدی آنان را بر اساس احکام کارگزینی صادره دستگاه اجرایی مقصد، تا پایان سال ۱۳۹۹ پرداخت نماید.

بر اساس همین ابلاغ، پرداخت مزایای غیرمستمر (از جمله اضافه کار، رفاهی و سایر پرداخت‌های پرسنلی) از تاریخ انتقال، بر عهده دستگاه اجرایی مقصد (ملی / استانی) است.

این ابلاغ تصریح می‌کند که بدیهی است مابه‌التفاوت حکم کارگزینی صادره در دستگاه اجرایی مقصد با آخرین حکم کارگزینی وی در دستگاه اجرایی مبدأ (اعم از کاهش / افزایش) و سایر پرداخت‌های پرسنلی در دستگاه اجرایی مقصد، در تخصیص اعتبار دستگاه اجرایی مبدأ و مقصد، توسط سازمان برنامه و بودجه کشور / سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، پیش‌بینی می‌شود.

در ادامه این ابلاغ عنوان شده است که هر گونه استخدام یا به‌کارگیری نیرو به عنوان جایگزین برای نیروهای انتقالی، صرفاً با رعایت قوانین و مقررات مربوطه (اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور و تأیید تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه کشور) امکان‌پذیر است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1921932
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد