۷ سال پیش

دستور رییس جمهور برای تعویق آزمون استخدامی را به فال نیک می‌گیریم
اطلاعات بیشتر

موضوع تعویق آزمون استخدامی نشان دهنده شعور دولت

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


جلودارزاده گفت: موضوع تعویق آزمون استخدامی نشان دهنده شعور دولت است و دولتمردان به این موضوع اشراف دارند که دولت، دولت زن ها، مرد ها و دولت مردم است. اگر دولت فقط دولت مرد ها باشد تعادل جامعه برهم می خورد و پایدار نیست.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، جلودار زاده گفت: این آزمون استخدامی دارای یک سری مشکلات بود که خوشبختانه دولت تدبیر و امید با یک اقدام به موقع و با دستور رییس جمهوری با این مشکلات برخورد کرد.
جلودارزاده تصریح کرد:در قانون اساسی آمده است که خانوم ها هم مانند اقایان حق تعیین کار و شغل دارند و اگر کسی در فراهم کردن شرایط کوتاهی کند کار حرامی انجام داده است چون قانون اساسی یک میثاق ملی است و قبل از قانون اساسی قرآن کریم کار کردن را وظیفه همه دانسته است. دین اسلام هم تاکید می‌کند که انسان اول باید بتواند خودش را از فقر نجات دهد و بتواند بدون اینکه مجبور باشد جلوی دیگران دست درازی و تعظیم کند، امرار معاش کند.
جلودارزاده درباره تبعیض جنسیتی در مساله اشتغال گفت: تبعیض موضوع بدی است مخصوصا اگر در حوزه کار و اشتغال باشد. ظیفه دولت است که برای همه کار و شغل فراهم کند و زنان هم نشان داده اند که کارمندان خوب و دست پاکی برای دولت ها هستند لذا این امر برای استقرار حق در جامعه بوده و نیت مسوولین هم در این باره خالصانه است.
او افزود: بنده به شخصه اصرار ندارم که خانم ها  کارمند دولت شوند یا هر کار دیگری انجام دهند ولی کار کردن حق زن است. زن اگر کار نکند در بیکاری از بین رفته و دچار فساد می شود. این کار می تواند در جامعه، موسسه، کارخانه، خانه باشد یا هر جایی که استعداد و شایستگی دارد و با زندگیش بیشتر جور درمی‌آید، باشد.
جلودارزاده درباره عملکرد 3 ساله دولت تدبیر و امید در حوزه زنان گفت: مهمترین کاری که دولت یازدهم انجام داده است اجرای تفکر در مورد زنان بوده است. این دولت بر خلاف دولت گذشته که زنان را وادار می‌کرد بروند در خانه بشینند و فقط بچه دار شوند، موضوع زنان را از این دیدگاه به خانم هایی که می توانند در خانه باشند یا در جامعه باشند تبدیل کرده است. دولت این اجبارها و باورهای غلط  در مورد زنان را از بین برده است و این اقدام مهمی است اما دولت تدبیر و امید باید شهامت و جسارت اجرای این تفکرات را هم داشته باشد. اگر زنان با شرایط خاص باید زودتر در خانه باشند دولت باید بار مالی ناشی از اجرای این قانون را به عنوان بخشی از وظیفه اش در قبال جامعه انجام دهد. به عنوان مثال مادر بچه را در خانه نگه می دارد، کارش را انجام داده و هم به خانواده اش رسیده، این کار مقطعی هست و زمانی که مشکل حل شد می تواند برگردد. دولت می‌تواند بهترین مجری قانون باشد و وقتی که به عنوان یک الگو این کار را انجام داد بخش خصوصی هم به عنوان یک کار خیر این کار را انجام خواهد داد.
جلودارزاده در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع نشان دهنده شعور دولت است و دولتمردان به این موضوع اشراف دارند که دولت، دولت زن ها، مرد ها و دولت مردم است. اگر دولت فقط دولت مرد ها باشد تعادل جامعه برهم می خورد و پایدار نیست.
خانواده یک امر مقدس است و این طبیعت را نباید برهم زد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=643269
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد