۹ سال پیش

دعوت به همکاری بیمه سامان آتیه سازان
No Image

دعوت به همکاری بیمه سامان آتیه سازان

چند شهر
منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام بیمه آتیه سازان در استانهای گیلان ، گلستان و مازندران

 

استخدام آتیه سازان بیمه سامان

آتیه سازان بیمه سامان ( گروه استان های شمال کشور ) از میان متقاضیان فعالیت در صنعت بیمه (بخش فروش)،ساکن در استانهای گیلان ، گلستان ، مازندران دعوت به همکاری می نماید:

شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه،آموزش حرفه ای، موقعیت و فضای کاری مناسب دارید،که تمامی این امکانات را گروه آتیه سازان شرکت بیمه سامان (سهامی عام) برای شما درجهت اشتغال فراهم کرده است.

ضمنا افراد متقاضی تایید شده در جلسه مصاحبه ،قبل از شروع به کار در یک دوره ی آموزشی شرکت کرده و با اصول حرفه ای فروش بیمه آشنا می شوند.

اولویت با کسانی است که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

برای ثبت نام اینجا گلیگ نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=226905
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد