• ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه خزر

استخدام دانشگاه خزر

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام دانشگاه خزر


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام دانشگاه خزر

۲۷ شهریور ۱۳۹۹
استخدام مدرس و محقق در دانشگاه خزر کشور آذربایجان

آگهی دعوت به همکاری دانشگاه خزر کشور آذربایجان دانشگاه خزر کشور آذربایجان از دارندگان مدرک دکتری زبان و ادبیات انگلیسی با سابقه کار دانشگاهی دعوت به همکاری می کند. ردیف عنوان شغلی شهر های مورد نیاز 1 مدرس و محقق زبان و ادبیات انگلیسی با مدرک PhD و سابقه آکادمیک تهران - آذربایجان شرقی - آذربایجان غربی علاقه مندان رزومه انگلیسی خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند. رزومه های به زبان غیر انگلیسی  بررسی نخواهند شد.

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
استخدام مدرس علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر در دانشگاه خزر آذربایجان

آگهی استخدام دانشگاه خزر آذربایجان دانشگاه خزر آذربایجان در تهران، آذربایجان شرقی و اردبیل استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات مدرس علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا و یا دانشجویان دکتری در شرف دفاع  رشته های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر دعوت میشود برای همکاری در زمینه تدریس دروس دانشگاهی با حقوق مکفی (دانشگاه حزر برترین دانشگاه بین المللی در آذربایجان میباشد که زبان تدریس در آن انگلیسی است، لذا تسلط به زبان انگلیسی الزامی می...

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
استخدام مدرس دانشگاهی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه خزر

دعوت به همکاری دانشگاه خزر در باکو دانشگاه خزر واقع در باکو (جمهوری اذربایجان) از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکترا یا دانشجویان سال اخر دکترا در رشته های زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز استان های مورد نیاز مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات تسلط به زبان انگلیسی الزامی می باشد. تهران - آذربایجان شرقی - زنجان علاقه مندان رزومه کاری و علمی خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
دعوت به همکاری دانشجویان دکتری و فارغ التحصیلان در دانشگاه خزر

دعوت به همکاری دانشگاه خزر از تهران دانشکده علوم و مهندسی دانشگاه خزر واقع در شهر باکو از تهران افراد واجد شرایط ذیل را دعوت به همکاری مینماید. عنوان شغلی توضیحات دانشجویان دکتری و فارغ التحصیلان برای گذراندن فرصت تحقیقاتی در رشته های نانوتکنولوژی (مهندسی شیمی، نانو بیو ، نانوشیمی، نانومواد و نانوفیزیک). حداقل دوره یک ترم و حداکثر دو ترم. با اسکان رایگان و حقوق ماهیانه متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
دعوت به همکاری دانشجویان مقطع دکترا رشته عمران (گرایش ژئوتکنیک) در دانشگاه خزر باکو

استخدام دانشکده علوم و مهندسی دانشگاه خزر  دانشکده علوم و مهندسی دانشگاه خزر واقع در شهر باکو از افراد واجد شرایط ذیل برای گذراندن فرصت مطالعاتی از دانشجویان مقطع دکترا و فارغ التحصیلان مقطع دکترا دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغل توضیحات مهندسی عمران (گرایش ژئوتکنیک) دانشجویان مقطع دکترا و فارغ التحصیلان مقطع دکترا مهندسی عمران گرایش ژیوتکنیک برای گذراندن فرصت مطالعاتی حداقل دوره یک ترم و حداکثر دو ترم. با اسکان رایگان  و حقوق ماهیانه دانشجویان دکتری و فارغ ال...

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
استخدام دکتری مکانیک جامدات و ساخت و تولید در دانشگاه خزر

دعوت به همکاری دانشگاه خزر از تهران دانشگاه مکانیک جامدات خزر واقع در شهر باکو از تهران افراد واجد شرایط ذیل را دعوت به همکاری مینماید. عنوان شغلی توضیحات دکتری مکانیک جامدات و ساخت و تولید مسلط به زبان انگلیسی، در زمینه تدریس دروس دانشگاهی و انجام پروژه های تحقیقاتی متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند رزومه ( زبان انگلیسی) خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
استخدام مدرس دانشگاهی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه خزر

استخدام دانشگاه خزر دانشگاه خزر واقع در باکو (جمهوری اذربایجان) از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکترا یا دانشجویان سال اخر دکترا در رشته های زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز مدرس دانشگاهی رشته مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات تسلط به زبان انگلیسی الزامی می باشد. متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه کاری و علمی خود را به زبان انگلیسی به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ بهمن ۱۳۹۸
دعوت به همکاری دانشجویان یا فارغ التحصیلان گرایش ژئوتکنیک در دانشگاه خزر

دعوت به همکاری دانشکده علوم و مهندسی دانشگاه خزر دانشکده علوم و مهندسی دانشگاه خزر واقع در شهر باکو از افراد واجد شرایط ذیل برای گذراندن فرصت مطالعاتی از دانشجویان مقطع دکترا و فارغ التحصیلان مقطع دکترا دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندسی عمران - ژئوتکنیک دانشجویان مقطع دکترا و فارغ التحصیلان مقطع دکترای عمران گرایش ژئوتکنیک برای گذراندن فرصت مطالعاتی -حداقل دوره یک ترم و حداکثر دو ترم -با اسکان رایگان و حقوق ماهیانه -تسلط به زبان انگلیسی الزامی می...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1662061
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد