۷ سال پیش

دولت و مجلس اجازه استخدام تعدادی قاضی را در برنامه ششم بدهند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

اژه ای گفت: ما از دولت و مجلس تقاضا داریم همان طور که اجازه داده‌اند ما در برنامه پنجم توسعه در طول پنج سال 4 هزار قاضی استخدام کنیم باز به ما اجازه دهند که حداقل در برنامه ششم هم تعدادی قاضی و متناسب با قاضی‌ها، کارمند نیز استخدام کنیم. اگر این کار را انجام ندهیم قطعا موجب نارضایتی مردم خواهیم شد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه که به عنوان ناطق پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز (4 تیر ماه) حضور یافته بود ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان گفت: اگر در گذشته کوتاهی و لغز‌ش‌هایی داشته‌ایم به یاری حق توبه کرده و استغفار کنیم و گذشته‌ها را پاک کرده و برای آینده، آینده‌ای مبتنی بر حق بنا بگذاریم.

وی اظهار داشت: ما امروز با کمبود بسیار زیاد قاضی مواجهیم، 15 میلیون پرونده در گردش داریم؛ ورودی ما در سال 15 میلیون نیست.
سخنگوی قوه قضاییه در ادامه افزود: ورودی ما در سال حدود 6 میلیون یا کمتر است اما پرونده‌ای که به دادگاه حقوقی و یا دادسرا وارد می‌‌شود تا مراحل نهایی خود را طی کند و به قطعیت برسد، حدود 15 میلیون پرونده در سال قضات ما باید به آن رسیدگی کنند.
محسنی اژه‌ای تأکید کرد: چگونه می‌شود 15 میلیون پرونده را با تعداد محدودی قاضی با انتظار سرعت، دقت لازم و تحقیق در همه ابعاد و زوایای پرونده را داشته باشیم. حجم کار با اینکه بار مسئولیت نیروهای ما را سنگین کرده است، اجازه آنچه که مورد رضای مردم است یعنی سرعت و دقت و تحقیق همه جانبه در تمام پرونده‌ها مقداری غیرممکن کرده است.
وی گفت: ما از دولت و مجلس تقاضا داریم همان طور که اجازه داده‌اند ما در برنامه پنجم توسعه در طول پنج سال 4 هزار قاضی استخدام کنیم باز به ما اجازه دهند که حداقل در برنامه ششم هم تعدادی قاضی و متناسب با قاضی‌ها، کارمند نیز استخدام کنیم. اگر این کار را انجام ندهیم قطعا موجب نارضایتی مردم خواهیم شد.
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: ما با تمام این مشکلات و کمبودها اما تلاشمان بر آن بوده است که حداکثر خدمت‌رسانی را به مردم با توجه به اصلاح برخی قوانین که هنوز هم نیاز به اصلاح بیشتر را دارد و با استفاده از فناوری‌های جدید و وقت گذاشتن مسئولان بتوانیم رضایتمندی مردم را بیش از پیش کنیم اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.
محسنی اژه‌ای ضمن تشکر از مقام معظم رهبری که حقیقتا بیشترین کمک را از لحاظ رهنمودهای مستمر به قوه قضاییه و همچنین از لحاظ مادی و معنوی داشته‌اند، تأکید کرد: مقام معظم رهبری در طول تمامی این سال‌ها و حتی در زمان امام راحل نیز بر همین منوال بود و  امیدواریم این عنایت ایشان استمرار هم داشته باشد.
‌وی تصریح کرد: از مردم نیز تشکر می‌کنم که با صبر و حوصله نواقص و کمبودها را تحمل کرده و واقعیت‌ها را درک می‌کنند و تا امروز قوه قضاییه را در مقاطع مختلف به ویژه فتنه 88 و امثال آن و همچنین در مقابله با جریان فسادهای مالی و اخلاقی که امروز با هر دو آنها مواجهیم کمک کرده‌اند و درخواست داریم کمک‌های خود را برای آینده نیز ادامه دهند.
سخنگوی قوه قضاییه همچنین در پایان ضمن تشکر از دولت و مجلس گفت: از این دو قوه استدعای کمک بیشتر را در جهت تخصیص بودجه و هم در جهت استخدام قاضی و کارمند داریم.
محسنی اژه‌ای خطاب به مردم خاطرنشان کرد: به شما قول می‌دهم و عهد می‌بندم تا پای جانمان و آخرین نفسمان با همه کمبودها و کاستی‌های موجود در مقابل همه مفسدین اقتصادی، اخلاقی، فرهنگی و کمبودهای سایر دستگاه‌ها بایستیم و با کمک شما دست همه مفسدان را از این ملت و انقلاب اسلامی به فضل پروردگار کوتاه کنیم و ما تا آخر ایستاده‌ایم و از شماتت‌‌ها، فشارهای داخلی و خارجی نیز هراسی نخواهیم داشت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=622248
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه