• ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

راه اندازی مشاغل سبز برای بانوان روستایی

راه اندازی مشاغل سبز برای بانوان روستایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 تحت پوشش قرار گرفتن 10 هزار کشاورز در برنامه کشاورزی پایدار

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک نمایید


 خبر 26 بهمن 97: راه اندازی مشاغل سبز برای بانوان روستایی

خبرگزاری میزان- معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با تشکل صندوق خرد روستایی در روستا‌ها برای ۲۰۰ نفر خانم شغل ایجاد شده که بتوانند با این هزینه‌ها برای خودشان درآمدزایی داشته باشند.
حمید ظهرابی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره راه اندازی مشاغل سبز برای بانوان روستایی گفت: حدود ۱۰ هزار کشاورز در ۱۳۰ روستا در برنامه کشاورزی پایدار و احیای تالاب‌ها تحت پوشش قرار گرفتند. حدود ۳۰ شرکت تعاونی از متخصصین در این راستا تشکیل شده اند که وظیفه‌ی آن‌ها آموزش و نظارت بر فعالیت‌های کشاورزان در چارچوب کشاورزی پایدار است.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: این شرکت‌ها موفق شدند این برنامه‌ها را اجرا کنند و برای شکل گیری این شرکت‌ها ۲۰۰ نفر متخصص محیط زیست و کشاورزی مشغول به کار شدند.

ظهرابی افزود: در کنار این فعالیت‌ها آموزش بانوان و توانمند سازی کشاورزان با تاکید بر اشتغال زایی برای بانوان در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به صندوق خرد روستایی اظهار کرد: با تشکل صندوق خرد روستایی در روستا‌ها برای ۲۰۰ نفر خانم شغل ایجاد شده که برای بتوانند با این هزینه‌ها برای خودشان درآمد زایی داشته باشند.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: عمده اشتغال زایی برای بانوان ترویج مشاغل سبز است. وی در ادامه در تشریح تعداد از این مشاغل سبز گفت: این مشاغل شامل صنایع دستی، فراوری محصولات کشاورزی، تولید قارچ، مرغ داری سنتی از جمله مشاغل سبز و روش‌های برای ایجاد معیشت و درآمد برای مردم محلی است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1265252
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد