• ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

رایزنی برای افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان

رایزنی برای افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۲۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سقف سن قبولی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان 22 سال است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان را درخواست داده اند و در این موارد بحث هایی شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: سقف سن قبولی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان 22 سال است اما شنیده می‌شود که برای افزایش این سقف تا سن 24 سالگی، بحث‌هایی شده است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» در خصوص سن ورود به دانشگاه فرهنگیان سؤال پرسیده بودند؛ این افراد در پویش‌هایی مانند «چرا باید شرط سنی دانشگاه فرهنگیان 22 سال باشد در حالی که بسیار ناعادلانه است»، «تغییر شرایط سنی جذب دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ به ۲۵ سال» و «شرایط سنی و نحوه پذیرش دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم کنکور 99» خواستار افزایش سن برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان شدند.

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان به خبرنگار فارس گفت: در حال حاضر حداکثر سن قبولی در دانشگاه فرهنگیان 22 سال است یعنی وقتی فرد در 18 سالگی دیپلم گرفت، 4 سال فرصت دارد در کنکور برای رشته‌های دانشگاه فرهنگیان شرکت کند.

وی در خصوص درخواست تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس برای افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: در حال حاضر این موضوع مطرح است و شنیده می‌شود برای افزایش سن تا 24 سال رایزنی می‌کنند.

خنیفر ادامه داد: این موضوع توسط برخی نمایندگان مجلس، آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی در حال بررسی و رایزنی است.

مشاهده صفحه جامع اخبار دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع استخدام دانشگاه فرهنگیان

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1510632
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k