۸ سال پیش

رونق اشتغال با آموزش صحیح جوانان
No Image

رونق اشتغال با آموزش صحیح جوانان

تهران
منقضی شده

نامشخص
سابقه نامشخص
نامشخص

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آموزش مهم‌ترین حلقه مفقوده برای ایجاد اشتغال است

جهت ورود به صفحه اخبار استخدام فنی حرفه ای و کاردانش اینجا کلیک کنید


خبر 6 مرداد 94: رونق اشتغال با آموزش صحیح جوانان (منبع: خبرگزاری فارس)
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان گفت: آموزش مهم‌ترین حلقه مفقوده برای ایجاد و حفظ اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، محمدحسین خاشعی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به فرا رسیدن ششم مردادماه سالروز تاسیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی بوده که با هدف ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و از ادغام سه نهاد آموزش در سال 1359 به این نام در کشور فعالیت خود را ادامه داد.

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور به دو صورت رسمی و غیر رسمی ارائه می‌شود که آموزش‌های رسمی توسط آموزش و پرورش و آموزش عالی انجام شده و متولی آموزش‌های غیر رسمی نیز سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز این سازمان بالغ بر 700 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و 17 هزار آموزشگاه در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به نیازسنجی انجام شده برای آموزش حرفه‌‌ای مورد نیاز در شهرستان لنجان بیان کرد: در شهرستان لنجان دو مرکز ثابت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران مشغول فعالیت بوده که در قالب 17 حرفه آموزشی مشغول به آموزش علاقه‌مندان است.

خاشعی با اشاره به اینکه 17 درصد از آموزش‌های ارائه شده در شهرستان منجر به اشتغال شده است، اضافه کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان از سال 1381 بر اساس عرضه و تقاضامحوری در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد و افراد جویای کار با مراجعه به این مرکز با توجه به علاقه آنها در رشته‌های مورد نیاز در شهرستان تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به صنعتی بودن شهرستان لنجان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان در راستای توانمند‌سازی جوانان جویای کار برای احراز شغل اقدامات موثری را انجام داده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان عنوان کرد: در سال گذشته بالغ بر 886 نفر معادل 21 هزار و 916 نفر-ساعت آموزش در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران شهرستان لنجان ارائه شد و در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران این شهرستان بالغ بر 572 نفر معادل 85 هزار و 995 نفر-ساعت آموزش ارائه شده است.

وی بیان کرد: در مرکز سیار بخش باغبهادران بالغ بر 341 نفر دوره معادل 42 هزار و 501 نفر-ساعت آموزش در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این مرکز ارائه شده و در بخش آموزش روستایی نیز بالغ بر 352 نفر معادل 42 هزار و 345 نفر-ساعت آموزش ارائه شده است.

خاشعی متذکر شد: ما سعی کرده‌ایم که آموزش‌های ارائه شده در این مرکز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شود و منجر به خوداشتغالی و حفظ اشتغال شده و از مهاجرت افراد از روستاها جلوگیری کند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ اشتغال موجود اضافه کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان و همچنین سربازان وارد عمل شد که بازخورد بسیار خوبی را در این شاهد بودیم از طرفی آموزش صنوف نیز در دستور کار قرار گرفت و دوره‌های آموزشی مهارتی برای افراد برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان آموزش را حلقه مفقوده در ایجاد اشتغال دانست و تصریح کرد: اگر جوانان ما به شکل صحیح و با توجه به نیازهای موجود مورد آموزش قرار گیرند اشتغال به خوبی رونق خواهد گرفت از طرفی استفاده از تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی یکی از مزایای دریافت گواهینامه آموزش فنی و حرفه‌ای است که می‌تواند در راستای ایجاد اشتغال گام‌های مؤثری برداشته شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=516684
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه