• ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

زمان آزمون استخدام شوراهای حل اختلاف در سال ۹۶ مشخص شد

زمان آزمون استخدام شوراهای حل اختلاف در سال ۹۶ مشخص شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب حدود 400 قاضی در آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف

جهت ورود به صفحه استخدامی شورای حل اختلاف کشور اینجا کلیک کنید


خبر 24 اسفند 95: حدود ۴۰۰نفر در آزمون استخدام شوراهای حل اختلاف جذب می شوند. (منبع: خبرگزاری مهر)

رئیس شوراهای حل اختلاف با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی جذب قاضی در این نهاد قضایی،گفت: حدود ۴۰۰نفر در این آزمون جذب می شوند.

وی با اشاره به مشکلات شورای حل اختلاف در مورد بودجه تخصیص یافته به این شورا گفت: بودجه ای که به ما تعلق می گیرد بسیار ناچیز است،کسانی که در شورای حل اختلاف فعالیت می کنند یکسری از بازنشسته  ها هستند،که این ها توفع مالی آنچنانی ندارند،خیلی اوقات خودشان هم از لحاظ مالی به ما کمک می کنند،در همین همایش یکی از این افرادی که مورد تقدیر قرار گرفت در طول این سال ها ٦ میلیارد تومن از جیب خود کمک کرده است،که بتواند صلح و سازش ایجاد کند،برخی از افراد برای ما ساختمان هایی ساخته اند که در عوض آن مبلغی دریافت نکرده اند ،ولی بیش از ١٤ هزار نفر نیروی جوان داریم که مدت ده سال است برای ما خدمت کرده اند و مبلغی که ما به آن ها می پردازیم بسیار ناچیز است.

میانجی افزود :اما این افراد با همین میزان دریافتی برای ما کار کرده اند،ما در خواست داریم که برای این مشکل فکری بشود که هم آینده این عزیزان مشخص شود و هم دریافت ها سر و سامان پیدا کند،در سال ٩٥ ،١٥٩ میلیارد تومان درامد پیش بینی شده بود که به خزانه واریز کنیم که در قانون باید ١٠٠ درصد این مبلغ را به خود ما بدهند،ما به جای ١٥٠ میلیارد تومان، ٢٥٠ میلیارد تومان به خزانه واریز کردیم آن ١٥٠ میلیارد تومان را هم به ما نمی دهند و از این جهت ما شدیدا در مذیقه هستیم.

رئیس شورای حل اختلاف در پاسخ به سوالی در مورد اینکه شورای حل اختلاف قاضی جدید استخدام می کند یا خیر گفت:در همین چند روزه از طریق منابع انسانی قوه قضاییه با یک آگهی اعلام می شود که علاقه مندان در اردیبهشت ماه در آزمون مربوطه ثبت نام کنند و در تیر ماه آزمون برگزار می شود ،این آزمون دو مرحله ایست و تا آن میزان که قبول شوند استخدام می کنیم.پیش بینی می کنیم که بین ٣٠٠ تا ٤٠٠ نفر در این آمون قبول شوند که بتوانیم ان ها را استخدام کنیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=752395
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k