۷ سال پیش

زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اعلام شد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: زمان ثبت درخواست نقل و انتقال برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۶ این دانشگاه از ۱۵ تیر آغاز و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد و این زمان تمدید نخواهد شد.

جهت مشاهده اخبار نقل و انتقالات دانشجویی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صامت گفت: ثبت درخواست انتقال یا میهمانی تمامی دانشجویان متقاضی تنها از طریق سامانه نقل و انتقالات دانشجویی امکان پذیر بوده و ثبت درخواست در هر ترم تنها یکبار امکان پذیر است.
وی با تاکید بر اینکه ثبت درخواست در سامانه به منزله موافقت با انتقال یا میهمانی نیست، افزود: در صورت تایید نهایی امکان ویرایش درخواست (تغییر ماده) وجود نخواهد داشت.
مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی متقاضی در هر مرحله از تحصیل درخواست وی لغو و مطابق با آیین نامه انضباطی دانشجویی در این خصوص صدور رای خواهد شد.
صامت عنوان کرد: انتقال یا میهمانی دانشجویان در صورت نداشتن منع آموزشی و تایید صحت مدارک و مستندات ارسالی دانشجو توسط واحد دانشگاهی امکان پذیر است.
مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: با توجه به محدودیت ظرفیت میهمانی و انتقال بنابراین اولویت با دانشجویانی است که در روزهای ابتدایی ثبت نام کنند و به دانشجویان توصیه می شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
صامت تاکید کرد: پس از اتمام زمان ثبت نام، امکان رفع نقص و مغایرت وجود ندارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=624462
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد