۷ سال پیش

سازماندهی بیش از ۱۰۰۰ معلم ابتدایی شهرستان بویراحمد
اطلاعات بیشتر

 

معاون آموزش و پرورش بویراحمد از سازماندهی بیش از 1000 معلم ابتدایی شهرستان بویراحمد خبر داد.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمدقاسم محنایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی‌ لازم در همه زمینه‌ها از جمله ساماندهی معلمان انجام شده است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با ذکر چکیده‌ای از اقدامات سال گذشته گفت: در سال گذشته ‌یک‌هزار و 207 نفر در یک‌هزار و 45 کلاس ابتدایی سازماندهی شدند که بیش از 10 هزار نفر ساعت کارگاه آموزشی و بالینی برای آنان برگزار شد.
وی برگزاری آزمون علمی 25 هزار دانش‌آموز، جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها را از دیگر اقدامات این حوزه بیان کرد و گفت: طرح‌های مختلفی از جمله جابربن‌حیان، کرامت، اصلاح الگوی مصرف، در محضر قرآن، ادب‌ستان سعدی، درس پژوهی، مدیران ارزیاب، تدبیر و تعالی به نحو مطلوب اجرا شد.
محنایی با اشاره به سختی کار در دوره ابتدایی خواهان همکاری دیگر حوز‌ه‌ها شد و گفت: در سال گذشته 853 نفر و امسال 385 نفر متقاضی جهت مدیریت داشتیم و از 120 نفر برای تصدی مدیریت و معاون آموزگاری مدارس ابتدایی مصاحبه صورت گرفت که این افراد جایگزین بازنشسته‌ها و در مدارس جدید به کار گرفته می‌شود.
وی گفت: امسال با رایزنی که با دانشگاه فرهنگیان و نیروهای انتقالی داشته‌ایم درصدد برطرف کردن کمبود نیرو در دوره  ابتدایی هستیم.
وی از ساماندهی تعداد یک‌هزار و 75 معلم ابتدایی این شهرستان برای سال تحصیلی جاری خبر داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=640090
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد