۷ سال پیش

سرباز معلم ها در قالب امریه خدمت می کنند

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

تعداد سرباز معلم ها با تایید ستاد کل نیروهای مسلح مشخص می شود.

جهت مشاهده اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک کنید


 جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: تعداد سرباز معلم ها با تایید ستاد کل نیروهای مسلح مشخص می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با اعلام پذیرش سرباز معلم از سوی آموزش و پرورش بسیاری از کاربران در این زمینه سوال داشتند. در همین زمینه سردار موسی کمالی جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: سرباز معلم همان‌طور که از نامش پیداست، استفاده از ظرفیت سربازان در امور آموزشی و برای آموزش و پرورش است. این طرح نیز طرح جدیدی نیست و سالانه تعدادی از مشمولان در قالب سرباز معلم، سرباز هیات علمی، سرباز صنعت، سرباز تعاون‌یار و … در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار می‌گیرند تا از ظرفیت و دانش آنان در بحث تولید علم، امور بهداشتی، محرومیت‌زدایی و … استفاده شود.
او اعلام کرد: این سربازان در قالب امریه فعالیت کرده و پس از طی کردن دوران آموزشی در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار می‌گیرند که تعداد و ظرفیت آن همواره با تایید ستادکل نیروهای مسلح تصویب می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586662
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد