۸ سال پیش

سهم نیروی کار بومی استان در پتروشیمی بوشهر چند درصد است؟
اطلاعات بیشتر

سهم نیروی کار بومی استان در پتروشیمی بوشهر به 71درصد رسید

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس گفت: پس از مذاکرات و رایزنی های فشرده، سهم 71درصدی برای کارجویان استان در آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر مورد لحاظ قرار گرفت و تعداد 180نفر از نیروهای متقاضی کار استان در مقاطع مختلف تحصیلی در این پتروشیمی به کار گرفته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، یوسف امینی مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اعلام این خبر افزود: در آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر که در هفته آخر خرداد ماه سال جاری با نظارت این سازمان برگزار شد متقاضیان اشتغال در این پتروشیمی به رقابت علمی با یکدیگر پرداختند و نهایتا پس از آزمون کتبی و مصاحبه فنی، تعداد 252نفر در این پتروشیمی به صورت رسمی و پیمانی جذب شدند.

امینی با تاکید بر رعایت سهمیه استخدامی نیروی کار بومی استان بوشهر گفت: پس از مذاکرات و رایزنی های فشرده، سهم 71درصدی برای کارجویان استان بوشهر لحاظ شد و تعداد 180نفر از نیروهای متقاضی کار استان در مقاطع مختلف تحصیلی در این پتروشیمی به کار گرفته شدند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به استخدام 80نفر در مقطع تحصیلی دیپلم در پتروشیمی بوشهر گفت: 100درصد نیروهای مورد نیاز این پتروشیمی در مقطع تحصیلی دیپلم از نیروی کار بومی استان بوشهر استخدام شده اند.

امینی با اشاره به تاکیدات مقامات عالی صنعت نفت نسبت به اشتغال نیروی کار شهرستان عسلویه و با پیگیری ویژه مهندس یوسفی مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه پارس تعداد ده نفر از فارغ التحصیلان رشته های فنی شهرستان عسلویه خارج از روال آزمون یاد شده در این پتروشیمی به صورت استخدام رسمی به کار گرفته شدند.

وی در پایان تاکید کرد جذب نیرو در شرکت های نفتی، گازی و پتروشیمی منطقه ویژه صرفا از طریق مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه و با رعایت سهم 50درصدی نیروی کار بومی انجام می پذیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=389442
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد