• ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی فرودگاه های کشور سال ۹۳

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی فرودگاه های کشور سال ۹۳

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی فرودگاه های کشور سال 93

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی فرودگاه های کشور در سال 93 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی فرودگاه های کشور


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی فرودگاه های کشور در سال 93 از مرحله مصاحبه علمی، تخصصی و روانشناسی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: مهندس آی تی (مشاهده تجربه)
کاربری : مهندس آی تی ارسال : ۹۳/۰۹/۰۴ ساعت ارسال : ۲۱:۱۴ کد دیدگاه : ۱۹۸۱۷۸
سلام به همه دوستای گلم. منم اومدم تجربه مصاحبه امروز رو در اختیارتون بذارم. البته خرجش یه دعا واسه قبول شدنه منه. گفته باشم هرکی دعا نکنه من قبول شم و این پستو بخونه من حلالش نمی کنم چون حق کپی رایت رو رعایت نکرده
اول که همونطور که دوستان گفتن آزمون هوش بود که ۳۵دقیقه زمان داشت و از این شکل ها بود که باید جایگزین می کردی. بعد آزمون روانشناسی بود که ۲۰دقیقه زمان می برد. این آزمون ها از همه گرفته می شد. از ساعت ۹ هم مصاحبه های تخصصی شروع می شد. سوال احکام و سیاسی که من نگرانش بودم توی مصاحبه نبود و تنها سوالات تخصصی مربوط به هر رشته بود. البته خیلی تخصصی تر و عملی تر از اونچه که انتظارش رو داشتم.
از من که سوال زبانی نپرسیدن اما به نظرم از گروه مدیریت که اون ها هم امروز آزمون داشتن پرسیده بودن.
بعد از مصاحبه تخصصی هم میرید واسه مصاحبه روانشناسی پیش یه دکتر روانشناس. اون هم همونطور که دوستمون گفت اینکه ۵تا کلمه بگه بعد ذهنتون رو درگیر کنه و بعد بخواد کلمات رو تکرار کنید از همه می پرسید. سوالات دیگه هم به تناسب وجود داشت
ضمن اینکه بعضی ها قبل ۱۲کارشون تموم میشه و میرن خونه. از ۱۲تا ۱ وقت ناهار و نمازه و بعد مصاحبه رو دوباره شروع می کنن که تا ۴ ممکنه طول بکشه. کار من حدود ۲ و نیم بود که تموم شد.
مدرک هم ازتون اصل کارت ملی و شناسنامه و اصل مدرک تحصیلیتون رو میخوان. یه پوشه اونجا هست که شامل مدارکیه که براشون پست کردید. این مدارک رو با اون ها تطبیق می دن
همین دیگه. برای همتون آرزوی موفقیت می کنم. شما ها هم واسه من دعا کنید. هرکسی یه ایشالله قبول شی بگه کفایت می کنه
نویسنده: محمد (مشاهده تجربه)
کاربری : محمد ارسال : ۹۳/۰۹/۰۲ ساعت ارسال : ۰۰:۳۸ کد دیدگاه : ۱۹۵۰۵۸
سلام
من امروز مصاحبه دادم ولی بهتون اطلاعات نمیدم
.شوخی کردم
اول تو سالن یه قسمتی هست برای تطبیق مدارک که اصل و کپی مدارکی رو که فرستادین رو چک میکنن.
حدود هشت صبح آزمون تست هوش گرفتن از همون شکلا که احتمالا همه میدونن بعدشم تست هوش هیجانی که یسری سوال که میخوان ببینن چجور شخصیتی دارید.
حدود نه پنج شیش تا تیم که دونفره هستن سوالای مختلف میپرسن که با توجه به رشتتون باید به اون گروه مراجعه کنید که صداتون میکنن به ترتیب لیستشون و تا چهار بعد از ظهر ادامه داره که یکسریا قبل ظهر کارشون انجام میشه و یکسریا بعد ظهر.
سوالا دو بخشه تخصصی و عمومی که عمومیا مثل زبان که میگن یه بیوگرافی از خودت بگو و یه مطلب حدود چهار خطی میدن که سوالایی بصورت صحیح غلط آخرش هست که باید جواب بدین.
از کامپیوتر پرسیدن مثل اکسل واکسس که چی بلدی
در مورد ساختار شرکت فرودگاهها پرسیدن و من چون رشتم الکترونیک بود سوالات تخصصی مثل قطعه شناسی و تست قطعه و اینجور چیزا پرسیدن.
آخرشم میرید پیش دکتر روانشناس که برای من پنج تا کلمه خوند و گفت حفظشون کن (تلفن نظم لپ تاپ زیره جو) بعدش گفت از صد هفتا هفتا کم کن به سی که رسید گفت اون کلمات رو برام میخونی.
یک و نیم برابر پذیرفته شدگان این مرحله میرن برا گزینش.
و من اللّه توفیق.

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=229951
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد