• ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

سیاست های نظام اداری در دستور کار سازمان امور اداری و استخدامی است

سیاست های نظام اداری در دستور کار سازمان امور اداری و استخدامی است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

 معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد سیاست های کلی نظام اداری در دستور کار و برنامه جامع دولت محور اصلی فعالیت های این سازمان در دوره جدید است.

جهت مشاهده اخبار سازمان اداری و استخدامی اینجا کلیک کنید


«جمشید انصاری» در آیین معارفه رییسان سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان امور اداری و استخدامی کشور تاکید کرد، برنامه های سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دو دوره کوتاه مدت و بلندمدت پیگیری می شود.
انصاری افزود: تلاش می کنیم سازمان دو تا سه ماه آینده تشکیل شود و برنامه های کوتاه مدتی را تعریف کنیم تا بتوان تعییر معناداری در نظام اداری استخدامی ایجاد کرد.
وی افزود: باید با توجه به چشم انداز ابلاغی نظام اداری به سویی حرکت کنیم که نظام اداری ما در ماهیت، اسلامی و عدالت محور باشد و ویژگی هایی چون مردمی، چابک، پاسخگو و خدمات رسان را داشته باشد.
وی بر اجرای برنامه های نظام جامع اداری تاکید کرد و افزود: امیدواریم با اجرای آن بتوانیم به برنامه ششم توسعه و اهداف آن کمک کنیم.
وی تدوین قانون مدیریت خدمات کشوری را از دیگر اولویت های این سازمان برشمرد و افزود: باید قانون به گونه ای باشد که نظام اداری برای پیشبرد اهداف نظام اصلاح شود.
** ابراز امیدواری برای ارایه لایحه بودجه 96 تا پانزدهم آذرماه
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این مراسم گفت: با تفکیک امور استخدامی از برنامه و بودجه، انتظار می رود مقوله امور اداری بهتر سامان یابد و بهره وری کشور بهتر شود.
«محمدباقر نوبخت» افزود: سازمان برنامه و بودجه در گام نخست همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا برنامه ششم به طور شایسته در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.
وی ابراز امیدواری کرد که لایحه بودجه سال آینده در موعد قانونی (تا پانزدهم آذرماه) در دولت نهایی و تقدیم مجلس شود.
به گزارش ایرنا، بر پایه مصوبه شورای عالی اداری با تفکیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سازمان برنامه و بودجه و همچنین سازمان امور اداری و استخدامی تشکیل شد.
دوازدهم مردادماه با حکم رییس جمهوری، «محمدباقر نوبخت» ریاست سازمان برنامه و بودجه و انصاری ریاست سازمان ادارای و استخدامی را بر عهده گرفتند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=650446
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد