۷ سال پیش

شرایط تغییر مقطع تدریس معلمان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

تغییر مقطع تدریس یکی از درخواست‌های معلمان برای آغاز سال تحصیلی جدید است اما برای تغییر مقطع تدریس ضوابط و شرایطی نیاز است.

جهت مشاهده آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همزمان با پایان امتحانات نهایی خرداد دانش‌آموزان و پس از آن ساماندهی نیروی انسانی به منظور آغاز سال تحصیلی 95-96 برخی از معلمان تقاضای تغییر مقطع تدریس خود را دارند.
اما ضوابط و شرایط تغییر مقطعی که یک معلم در آن مشغول به تدریس است، چیست؟
خبرنگار تسنیم این موضوع را از معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به منظور اطلاع رسانی به معلمان پیگیری کرد که براین اساس شرایط لازم برای تغییر مقطع بدین شرح است:‌ بخشنامه مربوط به تغییر مقطع معلمان معمولاً در خرداد ابلاغ می‌شود.
برای تغییر مقطع باید معلم درخواست کتبی خود را به مدیریت ارائه دهد و بعد از ارجاع به امور اداری، درخواست در کمیته برنامه‌ریزی با حضور مقطع مبداء و مقصد مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت موافقت برای تأیید نهایی به اداره کل آموزش و پرورش فرستاده می‌شود و در صورت تأیید اداره کل قابل انجام است.
در این رابطه مواردی همچون مدرک و امتیاز معلم و موافقت کمیته برنامه‌ریزی لازم است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=611401
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد