۷ سال پیش

شروع بکار کارمندان جدید الاستخدام شرکت آبفا آذربایجان شرقی
اطلاعات بیشتر

شروع بکار 30 کارمند جدید شرکت آبفا آذربایجان شرقی

مراسم شروع بکار تعداد 30 نفر از کارمندان جدید الورود شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آبفا استان در این مراسم ضمن خوشامدگویی به نیروهای جدیدالاستخدام اظهار کرد: پذیرفته شدگان در آزمون که از میان هزار و 300 داوطلب با کسب رتبه برتر توانستند استخدام شوند موید آمادگی، انگیزه و پایه علمی شماست.
ایمانلو افزود: شما در جایگاهی استخدام و بکارگیری شده اید که شأنی بسیار والا دارد و در همین راستا انضباط کاری، اخلاق اداری، رعایت سلسله مراتب اداری همچنین نحوه پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع را باید سرلوحه کار خود قرار دهید.
وی با تاکید بر اینکه نیروهای انسانی یک سازمان، سرمایه و بازوان قدرتمند یک ارگان و یا نهاد محسوب می شوند، گفت: التزام به رعایت شئونات اداری و اجتماعی بسیار ضروری و از وظایف تمامی کارمندان است همچنین کمک و همیاری به کارمندان جدید برای ارتقا بازدهی و خدمت رسانی نیز از مسئولیت های کارمندان با تجربه محسوب می شود.
وی افزود: این آزمون در تاریخ 31 اردیبهشت سال ۹4 برگزار شد و افراد با کسب نمره قبولی و طی مراحل استخدامی و فرایند مصاحبه و گزینش کار خود را از 16 خردادماه سال جاری آغاز کرده اند.
وی اظهار داشت: تمامی مراحل استخدامی با شایسته سالاری و طبق قوانین اداری انجام شده که امیدواریم نیروهای جدید با توفیق الهی فعالیت و خدمت رسانی خود را با موفقیت آغاز کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=611440
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد