• ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

شروع ثبت‌نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۹۷

شروع ثبت‌نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آغاز ثبت نام جذب اختصاصی تصدی منصب قضا از 17 مهر 

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تصدی و جذب قضات اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه استخدامی قوه قضائیه اینجا کلیک نمایید


 

خبر 17 مهر 97: شروع ثبت‌نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال 97

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، سامانه ثبت نام اینترنتی جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا سال 97، از امروز مورخ 97/07/17 بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه قرار گرفته است. لذا از کلیه داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به شرکت در آزمون مذکور، دعوت به عمل می آید، ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت نام، در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
داوطلبان، می بایست با مراجعه به سامانه مذکور و پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 1.000.000 ریال بصورت اینترنتی، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی اقدام و در پایان، کد رهگیری ثبت نام را دریافت و نزد خود نگهداری نمایند. فرایند ثبت نام، تا قبل از دریافت کد رهگیری ناقص و بلااثر است.
لازم به ذکر است وجه پرداختی به عنوان هزینه ثبت نام، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و لذا لازم است داوطلبان در ثبت نام و پرداخت هزینه دقت لازم به عمل آورند.
داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم، شورای حل اختلاف و ....) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد، حق ثبت نام و شرکت در این فرایند را نخواهند داشت و چنانچه داوطلبی برخلاف این مقرره اقدام نماید، ثبت نام وی کأن لم یکن تلقی می گردد و وجه پرداختی به هیچ عنوان به وی مسترد نخواهد شد.
مهلت ثبت نام از تاریخ شروع ثبت نام به مدت 10 روز خواهد بود و در روز شنبه مورخ 97/07/28 پایان می پذیرد و این مهلت، تمدید نخواهد شد. تأکید می گردد ثبت نام، صرفاً به صورت اینترنتی و در مهلت مقرر صورت خواهد پذیرفت. (تذکر مهم: به داوطلبان اکیداً توصیه می شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت موکول نکنند.)
شایان ذکر است، به ثبت نام‌های اشتباه ترتیب اثر داده نمی شود و هزینه پرداختی در این موارد، به هیچ وجه مسترد نخواهد شد. همچنین، چنانچه فقدان شرایط داوطلب در هر یک از مراحل استخدامی معلوم شود، روند پیگیری پرونده بلافاصله متوقف خواهد شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1185510
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد