۹ سال پیش

شروع دروه کارآموزی کارکنان پتروشیمی بندر امام
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

دوره کارآموزی کارکنان تازه استخدام پتروشیمی بندر امام آغاز شد

مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی بندر امام گفت: آموزش دوره‌های عمومی و فنی به کارکنان تازه استخدام شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام از صبح امروز آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، سیروس آقایار صبح امروز در حاشیه آغاز دوره کارآموزی کارکنان تازه استخدام پتروشیمی بندر امام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای تیرماه سال جاری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مدیریت منابع انسانی این شرکت کارآموزان تازه استخدام پتروشیمی بندر امام زیر نظر اساتید برجسته، دوره‌های آموزشی عمومی و فنی را طی خواهند کرد.
وی با تأکید بر جایگاه آموزش در ارتقای توان علمی و تخصصی کارآموزان جدیدالورود این شرکت افزود: 80 نفر از پرسنل تازه استخدام پتروشیمی بندر امام در مدت زمان شش ماه به فراگیری تمامی نکات لازم در رابطه با فرهنگ سازمانی و شغل‌های تخصصی مورد نظر خواهند پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، آزمون استخدامی شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در بهمن ماه سال گذشته در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این شرکت با حضور بیش از 2 هزار داوطلب در مقاطع کاردانی و کارشناسی در رشته شیمی با گرایش‌های مورد نیاز برگزار شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=22427
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد