۹ سال پیش

شروع فعالیت سایت جذب نخبگان خارج از کشور

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

کمک به بازگشت نخبگان به کشور

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از آغاز به کار سایت جذب نخبگان خارج از کشور از شنبه هفته آینده خبر داد.

دکتر سورنا ستاری امروز در شورای پژوهش استان چهارمحال و بختیاری بر لزوم ورود مردم به حوزه فناوری تاکید کرد و حل مشکلات استان در زمینه علوم انسانی و اشتغال را از دانشگاه‌ها به عنوان مراکز علمی خواستار شد.

وی کارآفرین بودن دانشگاه‎ها را ضروری دانست و از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این امر مهم خبر داد و افزود: امکانات معاونت علمی و فناوری در خدمت توسعه و تجاری سازی است و در این راستا هیچ‎گونه مشکل مالی ندارد، اما می‎طلبد در این زمینه فرهنگ تحقیق و فناوری شکل بگیرد.

ستاری با اشاره به برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته در خصوص تمایل بازگشت نخبگان به کشور در دولت تدبیر و امید، گفت: برنامه‎ریزی زیادی بویژه برای نخبگان کشور در آمریکا و کانادا انجام شده است، ولی هدف همکاری‎های داخلی و خارجی است و تمرکز برای بازگرداندن نخبگان به کشور نیست.

وی با بیان اینکه سایت مکانیزم جذب نخبگان خارج از کشور از شنبه هفته آینده فعال می‎شود، افزود: این سایت به نخبگان کمک می‎کند که چگونه وارد کشور شوند.

ستاری از رشد مطلوب درآمد تجاری‏‌سازی در حوزه صادرات خبر داد و گفت: در بخش گیاهان دارویی، هوافضا، پهپادها و استفاده از تکنولوژی‏‌های نظامی و غیرنظامی پتانسیل صادراتی بالایی در کشور وجود دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز تاسیس شرکت‌های دانش بنیان را راه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و بر لزوم توجه به این شرکت‎ها تاکید کرد.

قاسم سلیمانی با بیان اینکه مدیران استانی شناخت کافی نسبت به فعالیت‎های پارک علم و فناوری ندارند، افزایش اطلاعات مدیران استانی را در این زمینه خواستار شد.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=227114
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد