۷ سال پیش

شناسنامه اشتغال روستاهای شهرستان اراک تدوین شد
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار اراک گفت: ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دو موضوع مورد تاکید در اقتصاد مقاومتی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین بختیاری ظهر امروز در جلسه تبیین طرح ارتقا تولید و توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی که در حوزه معاونت عمرانی استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به طرح ارتقا تولید و توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی اظهار داشت: تاکید شد که فرمانداران روی ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی تلاش کنند بنابراین در تحقق این دو هدف که مکمل یکدیگر هستند باید با جدیت تلاش کرد برای برآوردن نیازهای مردم نیاز است که دولت را در این امر حمایت کنیم.
وی افزود: ظرفیت روستاهای شهرستان اراک را شناسایی کردیم و شناسنامه اشتغال برای آنها تهیه کردیم که اقدام مهمی در راستای تحقق بخشیدن به این هدف بود و طرح‌های لازم را مشخص کردیم و آمادگی لازم را برای اجرای این طرح داریم.
فرماندار اراک تصریح کرد: توان برآورده کردن نیازهای 896 عنوان شغلی به‌ شرط همکاری بانک‌ها را داریم که متاسفانه بانک‌ها تاکنون موفق عمل نکرده‌اند البته این عدم همکاری عمدی نبوده و طبق براساس ضوابط موجود عمل کرده‌اند بنابر این یک سوی قضیه بانک‌ها هستند که باید همکاری لازم را داشته باشند.
بختیاری بیان کرد: لازم است که مجریان زمان را به‌شکل قبل نگاه نکنند و با رویکردی سرعتی که لازمه طرح‌های اقتصاد مقاومتی است زمان را مدیریت کرده و در تسریع اجرای پروژه‌ها کوشا باشند تا بتوانیم اهداف اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیم.
وی ادامه داد: طرح ارتقا تولید و توسعه اشتغال پایدار در دشت‌ها و مناطق روستایی از جمله طرح‌های ضروری و مهمی است که در دستور کار قرار گرفته و باید در راستای تحقق این مهم تمام تلاشمان را به‌کار گیریم و با شناسایی مشاغلی که امکان ماندگاری آنها در روستا وجود دارد بتوانیم پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشیم.
فرماندار اراک عنوان کرد: طرحی که مطرح شد اقدام خوبی در راستای بهبود شرایط اقتصادی است که با همکاری استانداری هر استان بنیاد علوی و معاونت ریاست جمهوری و همچنین دیگر دستگاه‌ها تسهیلاتی با بهره اندک به مشاغل روستایی مشمول این طرح داده می‌شود تا سبب ارتقا تولید و توسعه اشتغال پایدار در روستاها شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651278
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد