۷ سال پیش

شورای نگهبان با معافیت‌های سربازی مخالفت نکرده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه شورای نگهبان با معافیت‌های سربازی مخالفت نکرده است، گفت: اضافه شدن حدود ۳۰ ماده به لایحه احکام دائمی شدن برنامه های توسعه مورد مخالفت شورای نگهبان قرار گرفته است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره برخی خبرها مبنی بر مخالفت شورای نگهبان با معافیت سربازی در لایحه دائمی شدن احکام برنامه های توسعه، گفت: شورای نگهبان مخالفتی نسبت به معافیت سربازی نداشته بلکه اظهارنظر این شورا در مورد کل لایحه مذکور است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مخالفت شورای نگهبان به لایحه احکام دائمی شدن برنامه های توسعه بسیار درست است زیرا زمانی که دولت لایحه را به مجلس تقدیم کرد این لایحه دارای ۵۰ ماده بود اما در زمان بررسی آن در مجلس این مواد به ۸۰ رسید.
این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: نمایندگان اغلب می توانند بین ۳ تا ۵ درصد از لوایحی که از سوی دولت به مجلس ارایه می شود را تغییر دهند و این اضافه کردن ۳۰ ماده در لایحه مذکور باعث شده تا این لایحه ماهیت خود را از دست بدهد لذا به نظر می رسد شورای نگهبان ایراد درستی به آن گرفته است.
جعفرزاده ایمن آبادی یادآور شد: زمانی که لایحه دستخوش تغییرات زیادی شود مفهوم خود را از دست می دهد و لذا شبیه طرحی می شود که از سوی نمایندگان درحال بررسی است.
وی افزود: شورای نگهبان به صورت موضوعی مخالفتی در مواد لایحه مذکور نداشته و ایراد این شورا به کلیت لایحه است حال درنظر داریم نشستی را با دولت برگزار کنیم تا تغییراتی که مجلس در لایحه مذکور انجام داده از سوی دولت در قالب لایحه دیگر تقدیم مجلس شود که همه مواد آن مورد تایید قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پیش از این برخی از رسانه ها از مخالفت شورای نگهبان نسبت به معافیت های سربازی در لایحه دائمی شدن احکام برنامه های توسعه خبر داده بودند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651104
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد