• ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

شیفت بندی و در صورت لزوم دورکاری کارکنان این دانشگاه آزاد

شیفت بندی و در صورت لزوم دورکاری کارکنان این دانشگاه آزاد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تاکید رییس دانشگاه‌ آزاد به مراکز واحدها برای همراهی با شیفت‌بندی کارکنان

جهت ورود به صفحه اخبار ساعت کاری کارمندان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی کارمندان اینجا کلیک نمایید


خبر 16 اسفند 98: شیفت بندی و در صورت لزوم دورکاری کارکنان این دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای به همراهی روسای واحدها و مراکز استانی درخصوص شیفت بندی و در صورت لزوم دورکاری کارکنان این دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی اعلام کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأکید مکرر بر اهمیت حفظ سلامتی کارکنان و اعضای خانواده بزرگ دانشگاه، از روز شنبه ۱۷ اسفند ماه تا پایان سال روسای استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد به نحوی برنامه‌ریزی کنند که فعالیت کارکنان دانشگاه به صورت شیفت‌بندی و در صورت لزوم دورکاری انجام شود.

وی به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد تاکید کرد، کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد اسلامی که باید از تمام ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به مردم و کمک رسانی به سایر مراکز درمانی کشور استفاده کنند، در این مدت در محل کار خود حضور داشته باشند.

بنابر این اطلاعیه، کارکنان حوزه‌هایی که وظیفه پشتیبانی از کلاس‌های غیرحضوری و مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارند، به منظور برگزاری هرچه بهتر و باکیفیت‌تر این کلاس‌ها و مشاوره و پشتیبانی فنی از مراکز IT واحدها، در محل کار خود حضور یابند و یا به تشخیص رئیس واحد بصورت دور کاری ارائه خدمت کنند.

همچنین کارمندان مالی و پشتیبانی و حراست با تشخیص رئیس واحد و هماهنگی رئیس استان می‌بایست به ارایه خدمت بپردازند و سایر کارکنان بخش‌های سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور (به جز موارد بالا) باید در هماهنگی کامل با مدیران مربوط به حوزه خود، وظایف خود را به صورت شیفت‌بندی و دورکاری و از منزل انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی بخشنامه‌هایی که توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص مقابله با ویروس کرونا صادر شده به قوت خود باقی است و علاوه بر آن، موارد فوق برای رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی لازم‌الاجرا است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1776611
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد