۷ سال پیش

ضرورت توجه به افزایش حقوق بازنشستگان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشستگان کشور در شرایط سختی قرار دارند و باید در نظام هماهنگ پرداخت‌ها به افزایش حقوق بازنشستگان توجه جدی شود

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، امیر خجسته در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل راه‌آهن تهران- همدان تذکر می‌دهم و همچنین رسیدگی به وضعیت گذرهای غربی و شرقی در همدان باید انجام شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید وضعیت فرودگاه همدان تعیین تکلیف شود و پروازها انجام شود، نکته دیگر اینکه باید هزینه‌های خسارات ناشی از خشکسالی پرداخت شود.
خجسته با بیان اینکه در هفته معلم باید به داد معلمان رسید، گفت: باید لایحه‌ای برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان ارائه شود.
این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: بازنشستگان کشور در شرایط سختی قرار دارند و باید در نظام هماهنگ پرداخت‌ها به افزایش حقوق بازنشستگان توجه جدی شود.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: در حالی برخی مدیران حقوق ۴۷ میلیون تومانی می‌گیرند که به بازنشستگان حقوق ۸۰۰ هزار تومانی الی یک میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593998
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد