• ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

ضرورت رسیدگی به عدم انعقاد با بیمه طلایی فرهنگیان

ضرورت رسیدگی به عدم انعقاد با بیمه طلایی فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار بروجرد گفت: مسئولان مربوطه به عدم انعقاد قرارداد بیمارستان‎های دولتی این شهرستان با بیمه طلایی فرهنگیان رسیدگی کنند.

جهت مشاهده اخبار بیمه طلایی معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مسلم پورقاسمیان ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: بیمه طلایی فرهنگیان تنها برای رفع مشکلات این قشر از افراد جامعه است.
وی به در پیش رو بودن هفته گرامیداشت معلم اشاره و عنوان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت فرهنگیان بازنشسته و نمونه شهرستان بروجرد نیازمند همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهرستان است.
فرماندار بروجرد با اشاره به عملکرد مطلوب اداره آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی جاری خاطرنشان کرد: کسب رتبه‎های برتر دانش‌آموزان و این اداره در مدت یاد شده گواهی بر این ادعا است.
پورقاسمیان با اشاره به نارضایتی اداره آموزش و پرورش بروجرد از عدم پرداخت سهم پنج درصدی این اداره از سوی شهرداری این شهرستان ادامه داد: رفع این مشکل نیازمند همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهرستان است.
در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: شهرداری این شهرستان مدعی پرداخت سهم پنج درصدی خود به اداره آموزش و پرورش است.
عباس شمس‎الدینی اظهار کرد: رفع این تناقض در گرو انتخاب دو فرد حقوقی از سوی اداره آموزش و پرورش و شورای اسلامی شهر بروجرد برای بررسی گزارش‎های شهرداری در این زمینه است.
وی عنوان کرد: در صورت اعلام هرگونه کوتاهی از سوی شهرداری بروجرد در پرداخت سهم پنج درصدی به اداره آموزش و پرورش این شهرستان این نهاد موظف به انجام وظایف خود در این زمینه است.
رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد ادامه داد: نظر اعضای این شورا بر لزوم پرداخت ۳۰ میلیون تومان به منظور اجرای پروژه‏‌های فرهنگی در مدارس به نام معلمان برای قدردانی از زحمات آنها است.
شمس‎الدینی با اشاره به لزوم انجام فعالیت‎های فرهنگی در مدارس شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: هدف شورای اسلامی شهر این شهرستان ایجاد بستر برای انجام این دست فعالیت‎ها است.
وی تاکید کرد: در صورت نظر مساعد اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد در کنار تصویب ۳۰ میلیون تومان اعتبار برای انجام فعالیت‎های فرهنگی ۵۰ میلیون تومان برای تقدیر از مدیران و معلمان بازنشسته و نمونه مصوب می‎شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=582751
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد