۷ سال پیش

طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی تصویب شد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران در کمیسیون بررسی و تصویب شد.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


عید باستانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون امروز ادامه بررسی طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران را دستورکار قرار داد، که این طرح در 17 ماده به تصویب رسید.
نماینده مردم تربت حیدریه با بیان اینکه طرح تقدیم هیئت رئیسه می شود و به زودی در دستورکار صحن علنی قرار می گیرد، افزود: این طرح، یکسری ملزومات را برای نهادهای مرتبط قائل شده که بتوانند تسهیلات بیشتری را در اختیار تأمین اجتماعی بگذارند تا این سازمان هم امکانات بیشتری را در اختیار هنرمندان قرار دهند.
طرح حمایت از هنرمندان صنایع دستی بخشی از خلأهای قانونی صنایع دستی را پر می کند
باستانی با اشاره به اینکه این طرح می‌تواند بخشی از خلأهای قانونی صنایع دستی را پر کند، ادامه داد: بیمه هنرمندان،‌ فضاهایی که به هنرمندان برای فروش صنایع دستی‌ داده می‌شود و تسهیلات مربوط به مسکن هنرمندان، در این طرح دیده شده که می تواند بخشی از مشکلات این هنرمندان را رفع کند.
وی با بیان اینکه در این طرح مباحثی چون افزایش صادرات صنایع دستی و حضور در نمایشگاه های خارج از کشور دیده شده است، یادآور شد:با تبدیل این طرح به قانون بخش قابل توجهی اشتغال در کشور ایجاد می شود و از طرفی صنایع دستی و گردشگری به عنوان یک میراث عظیم کشوری به رشد قابل توجهی دست خواهد یافت.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قانون حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی گام مهمی در راستای تکریم و ارتقای جایگاه هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی کشور است./

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=656308
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد