۷ سال پیش

طرح ضربتی اشتغال ۱۴۰۰نفر در صنایع دستی اجرا می شود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 رفع بی ثباتی اقتصادی، تورم بالا و رشد پایین و نیز محرومیت های ارتباطات بین المللی و تحریم های ناعادلانه که از سوی قدرت های بیگانه اعمال شده بود، با تدبیر دولت خاتمه یافت و اکنون شاهد رشد و رونق اقتصادی و سرمایه گذاری هستیم دولت تدبیر و امید مسیر رشد، توسعه، آبادانی و عزت مردم را فراهم ساخته است.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش باشگاه خبرنگاران جهادی، به نقل از همدان پرس معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با اعمال سیاست های دولت تدبیر و امید، دوران تزلزل و بی ثباتی اقتصادی ایران اسلامی در سطح جهان پایان یافته است.
دکتر مسعود سلطانی فر در آیین جشن « لالجین شهر جهانی سفال » اظهارکرد: از بدو روی کار آمدن دولت دکتر روحانی پیگیری حل مشکلات فوری مردم در حل مسائل اقتصادی و تامین معیشت در دستور کار قرار گرفت.
وی تاکید کرد: رفع بی ثباتی اقتصادی، تورم بالا و رشد پایین و نیز محرومیت های ارتباطات بین المللی و تحریم های ناعادلانه که از سوی قدرت های بیگانه اعمال شده بود، با تدبیر دولت خاتمه یافت و اکنون شاهد رشد و رونق اقتصادی و سرمایه گذاری هستیم.
سلطانی فر با اشاره به اینکه انتقادها متوجه تیم مذاکره کننده هسته ای نیست بلکه شاهد بدعهدی طرف مقابل و آمریکا هستیم افزود: این تصور که با امضای قرارداد فکر کنیم ظرف ۶ تا هفت ماه مشکلات ناشی از ۱۰ سال تحریم برطرف شود، میسر نخواهد بود و نیاز به پیگیری و جدیت است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی آینده درخشانی دارد، گفت: دولت تدبیر و امید مسیر رشد، توسعه، آبادانی و عزت مردم را فراهم ساخته است.
سلطانی فر افزود: در آینده نزدیک روزهای خوشی را در همه عرصه ها شاهد خواهیم بود و ایرانیان با عزت، احترام و افتخار در اقصی نقاط ایران حاضر می شوند و اقتصاد کشورمان به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دوران شکوفایی و رونق خواهد رسید.
وی با مثبت ارزیابی کردن دستاوردهای برجام گفت: هدف دولت ایجاد نشاط و انگیزه در بین مردم و رشد و تعالی جوانان در مسیر سازندگی است.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به ارائه طرح ویژه ضربتی اشتغال در صنایع دستی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در این طرح اشتغال ۱۴۰ هزار نفری ظرف دو سال در صورت تامین تسهیلات اندک بانکی و در دو بخش گردشگری و صنایع دستی به اجرا گذاشته می شود.
در پایان این مراسم لوح جهانی شدن شهر لالجین به عنوان شهر جهانی سفال از سوی شورای جهانی صنایع دستی در منطقه آسیا و اقیانوسیه به مسئولان اجرایی همدان اعطا شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=658351
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد