۷ سال پیش

عدم تغيير شرايط پذيرفته شدگان آزمون استخدامي آموزش وپرورش
اطلاعات بیشتر

 

وزير آموزش‌ و پرورش با بيان اين که تقاضاي استخدام 10هزار نيرو داده شده است، تاکيد کرد: شرايط پذيرفته‌شدگان آزمون استخدامي اين وزارتخانه، تغييري نمي‌کند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش ايرنا، علي اصغر فاني ببا بيان اينکه وزرات آموزش و پرورش درخواست استخدام 10 هزار نيرو را به سازمان مديريت ارائه کرده است، اظهار داشت: در صورت تأييد اين تعداد، حتما روند جذب اين تعداد نيرو را آغاز خواهيم کرد.
وي در گفت ‌‎و گو با خانه ملت،‌ درباره نامه گلايه‌آميز پذيرفته‌شدگان آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش به رييس جمهور و بيان برخي انتقادات گفت: من هم از طريق سايت اين نامه را ديدم.فاني با بيان اينکه ما از همان روز که مي خواستيم اين آزمون را برگزار کنيم، شرايط را اعلام کرده ايم، گفت: ما بر طبق شرايط اعلام‌شده، عمل کرديم و همه نيز از آن اطلاع داشتند.
وي افزود: اين افراد، زمان ثبت نام به اين شرايط توجهي نمي کنند و وقتي ما مي خواهيم مقررات خود را اجرا کنيم، ابراز ناراحتي مي‌کنند.وزير آموزش و پرورش در خصوص اينکه آيا تغييري در وضعيت اين افراد ايجاد مي‌شود يا خير، پاسخ منفي داد و گفت: هنوز اين افراد به استخدام وزارت آموزش و پرورش در نيامده‌اند و تعهدي به ما نداده‌اند و ما نيز تعهدي از آن‌ها نگرفته ايم. آنها همانند يک نيروي آزاد هستند و هنگامي که پذيرش شدند، آن زمان کارمند وزارت آموزش و پرورش محسوب
وي‌شوند.به گزارش ايرنا، سه هزار و 700 داوطلب پذيرفته شده از طريق آزمون استخدامي آموزش و پرورش از مهر امسال وارد مدارس کشور مي‌شوند و از امسال 500 دانش آموخته دانشگاه شهيد رجايي به طور اختصاصي در هنرستان‌ها مشغول فعاليت مي‌شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=629481
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد