۸ سال پیش

عدم توافق با بانکها برای اعطای وام به پذیرفته شدگان آزمون آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر

هنوز با بانک‌ها برای اعطای وام به پذیرفته شدگان آزمون آموزش و پرورش توافق نشده

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی‌آموزش و پرورش گفت: به شدت پیگیر توافق با بانک‌ها در خصوص اعطای وام به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای گذراندن دوره آموزشی هستیم، اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است.
محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «وضعیت اعطای وام به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای گذراندن دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به کجا رسید؟»، اظهار داشت: هنوز توافق نهایی در این خصوص صورت نگرفته است و سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیگیر موضوع است و باید از طریق بانک‌ها در این خصوص به توافقی دست پیدا کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موضوع اعطای وام به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی عملی خواهد شد؟» تصریح کرد: بله، به‌شدت دنبال این کار هستیم و تنها راه نیز همین است و ان‌شاءالله این کار انجام می‌شود.
سلیمی جهرمی با بیان اینکه ذینفع اصلی این وام دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی هستند که می خواهند از این پول استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با چند بانک در حال مذاکره هستیم اما توافق با آنها نهایی نشده است.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=574262
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد