۷ سال پیش

علاقه‌مندان به تدریس در مدارس غیردولتی به موسسان مراجعه کنند
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش چگونگی تدریس علاقمندان آموزش در مدارس غیردولتی را تشریح کرد.

جهت مشاهده آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید


مجتبی زینی‌وند مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «افرادی خارج از آموزش و پرورش و علاقمند به تدریس در مدارس غیردولتی چطور می‌توانند در این مدارس تدریس کنند؟»، اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند به موسسان مدارس غیردولتی مراجعه کنند که این موسسان معمولاً پذیرش نیرو می‌کنند.
وی افزود: افراد علاقمند توانمندی‌های خودشان را ارائه کنند، قطعاً موسسان مدارس غیردولتی به دنبال نیروی قوی و متخصص هستند.
زینی‌وند با بیان اینکه جذب نیرو در مدارس غیردولتی مکانیزم خاصی ندارد، خاطرنشان کرد: مبنای پذیرش نیروهای آموزشی و غیرآموزشی، موسسان مدارس غیردولتی هستند و قانون این موضوع را تکلیف کرده است؛ بر اساس برنامه‌ای که موسس غیردولتی ارائه می‌دهد، نیروی خود را جذب می‌کند.
مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: البته به دنبال آن هستیم که دوره‌های ضمن خدمتی را برای نیروهایی که در مدارس غیردولتی هستند پیش بینی و برنامه ریزی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه دوره آموزشی را سال گذشته برای نیروهای موجود در مدارس غیردولتی اجبار کردیم، گفت: اگر این وضعیت ادامه یابد، یک کارت شناسایی برای افرادی که می‌خواهند در مدارس غیردولتی و دیگر مدارس حق التدریس باشند، صادر شود.
زینی‌وند با اشاره به اینکه انجام چنین کاری در آینده امکان پذیر است، ادامه داد: اگر این کارت به تأیید مسئولان آموزش و پرورش برسد، نیروهای حق التدریس می‌توانند بر مبنای آن کارت و تخصص حضورشان در مدارس غیردولتی تسهیل ‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=610570
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد