• ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

فرآیند استخدام ۱۱ هزار نفر در وزارت بهداشت در سالجاری

فرآیند استخدام ۱۱ هزار نفر در وزارت بهداشت در سالجاری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

۴۰ هزار تخت بیمارستانی در حال ساخت است

جهت ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه استخدام دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید


خبر 17 بهمن 96: فرآیند استخدام 11 هزار نفر در وزارت بهداشت در سالجاری

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه ۴۰ هزار تخت بیمارستانی در حال ساخت است، گفت: سال گذشته زمینه جذب حدود ۱۷ هزار نفر برای تکمیل کادر درمانی حوزه سلامت فراهم شد و در سال جاری نیز فرآیند استخدام ۱۱ هزار نفر در حال انجام است.

ذبیح‌الله نیک‌فر لیالستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با برخی اظهارات مبنی بر اینکه 15 درصد بیماران برای درمان به تهران ارجاع داده می شوند، گفت: در برخی موارد ارجاع بیماران به پایتخت ضروری است اما برخی ارجاع ها نیز لازم نیست و بیماران می توانند در شهر خود مراحل درمانی را انجام دهند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم فراهم کردن زیرساخت های درمانی مناسب در تمامی مناطق برای جلوگیری از ارجاع بیماران به پایتخت، گفت: باید به گونه ای گام برداشت که دیگر هیچ بیماری برای دریافت خدمات به تهران سفر نکند.

وی افزود: بیماران برای سفر به پایتخت باید هزینه گزافی را متحمل شوند و از سویی ممکن است تشدید بیماری و کند شدن روند آنها را به دنبال داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، نبود امکانات درمانی مناسب را علت مراجعه بیماران به کلانشهرها برای درمان دانست و گفت: سیاست وزارت بهداشت باید در جهت فراهم آوردن امکانات لازم و ارائه خدمات در قطب های درمانی و مراکز استان ها باشد تا بخش عمده ای از هزینه های درمانی کاهش یابد البته استانداردهای زندگی و توسعه عمومی در شهرستان‌ها باید به گونه ای فراهم شود که پزشکان به طور داوطلبانه نسبت به خدمات در مناطق محروم ترغیب شوند.

وی اجرای سیستم ارجاع و پرونده الکترونیک را در کاهش مراجعات بیماران از استان ها به تهران موثر دانست و افزود: باید بازرسی های و نظارت لازم و کافی بر این گونه مسائل داشته باشیم تا مشکلاتی برای مردم فراهم نشود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر لزوم رفع مشکلات سد راه پزشک خانواده، تصریح کرد: باید زیرساخت های این طرح فراهم و در سراسر کشور اجرایی شود؛ اعتبارات و بودجه برای اجرای کامل این طرح وجود ندارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم، با بیان اینکه 40 هزار تخت بیمارستانی در حال ساخت است،گفت: متاسفانه به افزایش نیروی انسانی متناسب با تخت ها توجه نشده است البته سال گذشته زمینه جذب حدود 17 هزار نفر فراهم شد و در سال جاری نیز فرآیند استخدام 11 هزار نفر برای تکمیل کادر درمانی در حال انجام است اما این نیروها کافی نیست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جذب نیروی انسانی مستلزم تامین اعتبارات پایدار برای حوزه سلامت است، ادامه داد: متاسفانه در حوزه سلامت به ویژه برای بیمارستان های تازه تاسیس با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=932378
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد