۳ سال پیش

فراخوان جذب و استخدام شرکت داروئی پخش هجرت (فروشنده)

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام شرکت پخش هجرت

شرکت پخش هجرت یک شرکت فعال با بیش از 50 سال سابقه فعالیت در صنعت توزیع دارویی واقع در مرکز استانهای تهران، اصفهان، ارومیه، رشت، کرمانشاه، شیراز، اهواز، تبریز، کرمان، مشهد، بابل، زاهدان، یزد، قزوین، گناباد، همدان، گرگان و قم استخدام می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
فروشنده واحد: فروش
مقطع تحصیلی: لیسانس و بالاتر
تجربه موثر: 2 سال سابقه کاری مرتبط در شرکت های پخش دارویی

توضیحات بیشتر:

معرفی شرکت: این شرکت نیمه دولتی، تعداد تقریبی 1000 نیروی انسانی در استخدام خود دارد و دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد و یکی از شرکت های زیر مجموع شستا (سرمایه گذاری تامین اجتماعی) محسوب می شود.
سرمایه انسانی یکی از ارزشمندترین دارایی های این شرکت محسوب می شود تا جایی که جذب سرمایه انسانی خود با دقت و تمرکز کامل و انجام انواع تست های روانشناختی، تخصصی و پایه انجام خواهد داد.
بهره مندی کلیه کارکنان از بیمه های تکمیلی، پاداش مبتنی بر عملکرد، آموزش های ضمن خدمت، وام های مختلف (عادی، ضروری، ازدواج، فوت بستگان بیماری) سرویس ایاب و ذهاب، گردهمایی سالانه، هدیه ازدواج پرسنل، هدیه تولد فرزندان کارکنان، هزینه مهدکودک، هدیه دانش آموزی، تسهیلات سفر، پرداخت های انگیزشی در مناسبت های ویژه، تقدیر از بانوان، کمک هزینه ناهار و شام، ایاب و ذهاب، کمک هزینه ورزشی، اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و ورزشی، حمایت از ورزشکاران و تقدیر از آنان، پرداخت کمک هزینه تلفن همراه، حضور در مراسم ترحیم کارکنان و خانواده ایشان، اهدای پکیج های بهداشتی و دارویی جهت حفظ سلامت کارکنان و خانواده آن ها در پاندومی فعلی، تقدیر و اهدای هدایا به افراد در حال تحصیل در هر مقطع تحصیلی، اهدای لباس کار و …. بخشی از اقدامات رفاهی و انگیزشی از جمله امکانات این شرکت برای پرسنل خود می باشد
ارزش های سازمانی این شرکت بر پایه اصول 3 گانه ارزشی استوار است:
اخلاق و کرامت انسانی و حفظ رضایت مشتری
پایبندی به تعلقات سازمانی، احترام به همکاران، فرهنگ کار گروهی، خود باوری، آموزش پذیری
افزایش سطح کیفیت زندگی کارکنان
مراحل شایسته گزینی و بهینه یابی:
گزینش رزومه های دریافتی توسط تیم توسعه منابع انسانی
انجام آزمون های روانشناختی و رفتاری بصورت آنلاین
مصاحبه تخصصی منابع انسانی با متخصصین منابع انسانی، بصورت حضوری در تهران و یا آنلاین
مصاحبه تخصصی با خبرگان هر رشته شغلی (بصورت حضوری در تهران و یا بصورت آنلاین)

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2199914
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه