• ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

فراهم سازی بهترین شرایط برای کارآفرینی جوانان

فراهم سازی بهترین شرایط برای کارآفرینی جوانان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور دستورات لازم برای پیگیری مسائل و مشکلات جوانان آذربایجان غربی

جهت ورود به صفحه اخبار و جزئیات خود اشتغالی اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال جوانان اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه استخدامی استانداری آذربایجان غربی اینجا کلیک کنید


خبر 2 اردیبهشت 96: فراهم سازی بهترین شرایط برای کارآفرینی جوانان (منبع:خبرگزاری مهر)

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: در تلاش هستیم بهترین فضا و بیشترین تسهیلات برای جوانان در خصوص فرصت های شغلی و بسترهای کار و خلاقیت و کارآفرینی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، هوشنگ عطاپور در بیستمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد، برگزاری نشست های منظم و مستمر با جوانان را از جمله اقدامات ارزشمند دولت دانست و گفت: یکی از رویدادهای خوب و ارزشمند دولت تدبیر و امید، برگزاری منظم نشست هایی با مشارکت جوانان و سمن های فعال در حوزه جوانان بوده است که در این نشست ها، جوانان، نظرات، انتقادات و مطالبات خود را با مسئولان در میان می گذارند و مدیران نیز تحقق مطالبات جوانان را پیگیری می کنند.

وی افزود: در استان نیز این نشست ها بصورت مرتب و مستمر برگزار شده و تمامی گزارشات جلسات جوانان به استاندار محترم ارسال شده که ایشان نیز دستورات لازم را برای پیگیری رفع مسائل و مشکلات جوانان صادر کرده اند.

عطاپور ادامه داد:  در تمامی شهرستان های تابعه استان نیز نشست های جوانان را که در این نشست ها تعدادی از مشاوران استاندار نیز حضور دارند برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برخی از مهمترین مطالبات جوانان که در جلسات مطرح شده اشاره کرد و گفت: جوان گرایی و استفاده از استعداد و توان جوانان در پست ها و مناصب مدیریتی، ایجاد فضا و بستر مورد نیاز برای کارآفرینی و فعالیت جوانان در عرصه های مختلف، حمایت واقعی و نه صوری و شعاری از جوانان و ایجاد فضا برای نقش آفرینی جوانان در عرصه های تصمیم سازی از جمله مهمترین درخواست ها و مطالبات مطروحه جوانان در این نشست ها بوده است.

عطاپور تصریح کرد: جوانان بیش از آنکه گلایه از بیکاری داشته باشند، از عدم وجود فرصت های شغلی و بسترهای کار و خلاقیت و کارآفرینی گلایه داشته اند که این موضوع مورد توجه مسئولان استانی قرار گرفته است و در تلاش هستیم بهترین فضا و بیشترین تسهیلات برای جوانان در این خصوص فراهم شود.

وی همچنین به در پیش بودن هفته جوان اشاره و از دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان خواست برای برگزاری و بزرگداشت هرچه بهتر این هفته در استان، برنامه ریزی و همکاری لازم را با دبیرخانه ستاد داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه برنامه های پیش بینی شده برای هفته جوان را تشریح کرد.

تعدادی از جوانان و نخبگان استان نیز در این نشست، مهمترین مسائل، مشکلات و مطالبات خود را با مسئولان و مدیران عضو ستاد ساماندهای جوانان استان در میان گذاشتند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=765146
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد