• ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

فراهم کردن شرایط تحصیلی برای جوانان در حین خدمت

فراهم کردن شرایط تحصیلی برای جوانان در حین خدمت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ادامه تحصیل همزمان با خدمت وظیفه سربازی

جهت ورود به صفحه اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید


خبر 19 آبان 98: فراهم کردن شرایط تحصیلی برای جوانان در حین خدمت

یحیی کمالی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به اضافه شدن پنج محور جدید به آموزش‌های سربازان در راستای مهارت آموزی و اشتغال، گفت: نبود مهارت شغلی جوانان یکی از موضوعات بسیار مهمی است که همواره به عنوان یک چالش اساسی در جامعه مطرح می‌شود. از طرفی دوران خدمت سربازی در شرایط صلح برای نسل جوان و پویا فرصت بسیار مناسبی است تا باور‌هایش را به عینیت تبدیل کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوران خدمت سربازی تاثیر بسیاری در شکل‌گیری شخصیت اجتماعی جوانان دارد، ادامه داد: هر چقدر تلاش کنیم، فضای خدمت سربازی را توام با امید، آرامش و دسترسی به امکانات برای ساختن آینده بهتر برای جوانان کنیم، به نظام آینده‌سازی و جوان‌سازی کشور کمک کرده‌ایم، کما اینکه اگر فرصت درس خواندن و ادامه تحصیل در دروان سربازی فراهم شود، از نگاه فرصت‌سوزی این دوران کاسته و در میان جوانان انگیزه ایجاد کرده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه فراهم کردن شرایط تحصیلی و مهارت‌آموزی برای جوانان در دوران خدمت سربازی مسیر زندگی و آینده آنها را هموارتر می‌کند، اظهار کرد: بسیاری از رزمندگان و بسیجیان در دوران 8 سال دفاع مقدس همزمان با حضور در جبهه‌های جنگ، درس خوانده و ادامه تحصیل می‌دادند و به نحوی که درس‌ها و کتاب‌هایشان را در سنگر‌ها و پس از عملیات‌ها می‌خواندند که باعث افزایش نشاط و انگیزه درمیان رزمندگان می‌شد.

نگاه فرصت سوزی به دوران سربازی باید تغییر کند

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اضافه شدن 5 محور مهارتی به آموزش‌های سربازی فرصت بسیار خوبی برای سربازان است، تصریح کرد: امیدواریم مهارت آموزی در دوران سربازی افزایش پیدا کند تا نگاه فرصت سوزی به خدمت سربازی به نگاه فرصت‌سازی تبدیل شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1617093
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k