۷ سال پیش

فرصت اشتغال برای مددجویان کمیته امداد شهرستان سرعین ایجاد می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار شهرستان سرعین گفت: با سرمایه‌گذاری‌های کلان در سرعین فرصت اشتغال برای تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سرعین ایجاد می‌شود.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عاطف ناصری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای زکات شهرستان سرعین اظهار داشت: با توجه به موقعیت ویژه گردشگری شهرستان سرعین سرمایه‌گذاری‌های کلانی در این شهرستان انجام شده است که این امر زمینه‌ساز توسعه فرصت‌های اشتغال در شهرستان شده است.
فرماندار شهرستان سرعین از پیشگامی شهرستان سرعین برای تبدیل به شهر بدون مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بیکار در سطح کشور خبر داد و افزود: با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده زمینه برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد نیز فراهم شده است و در این زمینه اقدامات اساسی انجام می‌شود.
وی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای 104 مددجوی شهرستان اشتغال ایجاد می‌شود و با این امر می‌توان شهرستان سرعین را به عنوان شهر بدون مدجوی بیکار معرفی کرد که این امر افتخاری بزرگ برای شهرستان سرعین به شمار می‌رود.
فرماندار شهرستان سرعین با تاکید بر ترویج زکات در شهرستان سرعین تصریح  کرد:‌ باید این امر در اولویت کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادها در شهرستان قرار گیرد و این امر به شکل همه‌جانبه‌ای در بین مردم شهرستان ترویج و توسعه یابد.
ناصری با اشاره به الگو بودن برخی افراد و کشاورزان شهرستان در زمینه پرداخت زکات گفت: برخی روستاهای شهرسسان در این زمینه نمونه هستند به طوری که در روستای آق‌قلعه سرعین مردم روستا پیشتاز در امر پرداخت زکات هستند و باید این روستا به عنوان روستای نمونه در این امر معرفی شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=606411
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد