۷ سال پیش

قانون نانوشته‌ای که حقوق بازنشستگان پیش از موعد را تضییع می‌کند
اطلاعات بیشتر

 

یک قانون نانوشته پیرامون بازنشستگان پیش از موعد مشکلات زیادی را برای این قشر زحمتکش فراهم ساخته است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


گروه جامعه «نسیم آنلاین»: در رابطه با برقراری مستمری یازده هزار بازنشسته پیش از موعد که تفاوت حق بیمه سنواتی را پرداخت کرده‌اند و به احترام قانون‌گذار و اعتماد به قوانین تأمین اجتماعی و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار، داوطلبانه تقاضای بازنشستگی نمودند.مسئله‌ای عجیب موجبات ضرر این بازنشستگان را فراهم ساخته است .
سازمان تأمین اجتماعی با یک قانون نانوشته به‌جای برقراری مستمری بر مبنای دو سال آخر بیمه پردازی، مجموع پنج سال را قرار داده است.
نتیجه این اقدام عجیب این است که  حدود ۱/۳ درصد از  مستمری بازنشستگان  کسر شده است. بر همین اساس مطلوب است سازمان تأمین اجتماعی پاسخ دهد که ده‌ها میلیارد تومان دریافتی از دستگاه‌های محل خدمت این قشر بازنشسته در زمان بیمه پردازی صرف چه اموری شده است؟ و چرا قضیه را طوری جلوه می‌دهند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی را وادار به تأمین بار مالی مجدد نمودند.
آیا انصاف است که هزاران نفر با میانگین سنی شصت سال برای دریافت پاسخ سؤالات خود مجبور به مراجعه به وزارت رفاه شوند؟ علت بی‌توجهی و یا پاسخ‌های ضدونقیض در این زمینه چیست؟

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=642470
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد