۷ سال پیش

قانون کار از الزام های مهم مناطق آزادکشوراست
اطلاعات بیشتر

 

معاون توسعه مدیریت شورایعالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه در مناطق آزاد ماچارچوب مشخصی برای قانون کار کارگران تعریف نشده است، افزود: قانون کار یکی از الزمات مهم مناطق آزاد در مناطق آزاد است که باید پیوسته و روشن باشد.

جهت مشاهده اخبار قانون کار اینجا کلیک کنید


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری مناطق آزاد؛ «محمدرضا توسلی» در نخستین نشست «شورای راهبردی خدمات اشتغال و تامین اجتماعی» که در تهران برگزار شد، گفت: باید از تجربیات مناطق آزاد دنیا استفاده کنیم.
وی هدف اصلی مناطق آزاد کشور را رشد تولید و توسعه صادرات عنوان کرد و افزود: در بحث آموزش این مناطق نیز باید ساختاری را تعریف کنیم که در نهایت امکان تعمیم و صادرات را به سرزمین اصلی و مرزهای بین المللی فراهم کند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز در این نشست گفت: به دنبال احیای مزیت قانون کار و متعلقات آن در مناطق آزاد کشور هستیم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید قوانین کار را به مناطق آزاد تفویض اختیار کند.
حجت الاسلام «محمدعلی زم» با بیان اینکه قانون کار در مناطق آزاد به یک نگاه کلی و رویکرد اساسی نیاز دارد، افزود: یکی از پنج مزیت قانون مناطق آزاد کشور، موضوع کار و بیمه کارگران است و می خواهیم با دانش، تجربه و ارتباطات سازنده در مدت کوتاه تعریف مناسبی از مقوله کار داشته باشیم.
وی آموزش و قانون کار را دو اصل مهم توسعه مناطق آزاد کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به تسهیلاتی که برای کارآفرینان و کارفرمایان در مناطق آزاد وجود دارد، باید شرکت های مدیریتی را به منظور ساماندهی امور اشتغال این مناطق راه اندازی کنیم.
در ادامه این نشست؛ دبیر شورای راهبردی خدمات اشتغال نیروی انسانی و تامین اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز گفت: قانون کار یکی از شاخص های اصلی جذب سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور است.
«مرادخان مرادپور» افزود: هرچه قانون کار مناطق آزاد کامل تر باشد، تمایل سرمایه گذاران برای حضور در مناطق آزاد بیشتر خواهد شد.
وی تاکید کرد: در مناطق آزاد کشور باید کار را با سرمایه تلفیق کنیم و به مقوله ای به نام تولید برسیم.
مرادپور افزود: در این مناطق نیروی کار داریم، اما سرمایه نداریم. لازم است تمام موانعی که سرمایه گذاران را از تولید و حضور در مناطق آزاد منصرف می کنند از سرراه برداریم.
نخستین نشست «شورای راهبردی خدمات اشتغال نیروی انسانی و تامین اجتماعی» به منظور همکاری و تعامل سازنده میان اعضا در تهران برگزار شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664759
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد