۷ سال پیش

قول مساعد وزیر کار برای افزایش حق مسکن کارگران به ۴۰ هزار تومان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

دبیرکل شورای اسلامی کار گفت: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی قول مساعد برای افزایش حق مسکن کارگران از ۲۰ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان را داده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


رحمت‌الله پورموسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: هنوز مصوبه‌ای در این زمینه به اجرا در نیامده اما در جلسات راجع به آن گفت‌وگو و به آن اهتمام ویژه‌ای شده است.
وی با اشاره به تحقیقات میدانی که در کارگروه مزد در خراسان رضوی انجام شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان داده است که یک خانواده 4 نفری در این استان باید ماهانه 2 میلیون و 150 هزار تومان درآمد داشته باشد تا اموراتش با یک وضعیت متوسط انجام شود.
دبیرکل شورای اسلامی کار کشور افزود: با این وضعیت باید گفت میزان حقوقی که برای یک کارگر در نظر گرفته شده در واقع سبب به وجود آمدن مشکلات زیادی برای آنها می‌شود و در مثالی عامیانه یک کارگر 30 روز کار کرده و 10 روز حقوق می‌گیرد.
پورموسی با اشاره به تعیین حداقل دستمزد کنونی برای کارگران بیان کرد: تنها نکته مثبت در تعیین دستمزد کنونی این است که افزایش آن برای تمام سطوح انجام شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=581016
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد