• ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

لایحه استخدامی شهرداری‌ها در انتظار تصویب مجلس

لایحه استخدامی شهرداری‌ها در انتظار تصویب مجلس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دولتی شدن شهرداری‌ها صحت ندارد

جهت ورود به صفحه جامع استخدام شهرداری ها اینجا کلیک نمایید


 قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: نگرانی درباره دولتی شدن شهرداری‌ها بی‌مورد است چرا که این موضوعات مطرح شده تنها در حوزه اصلاح برخی قوانین است؛ نه دولتی شدن شهرداری‌ها.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، خلیل راحتی صبح امروز در همایش شهرداران استان قزوین اظهار داشت: اخبار منتشر شده در مورد دولتی شدن شهرداری‌ها به هیچ عنوان با این معنا و مفهوم نبوده و تنها برخی از قوانین باید در این زمینه اصلاح شوند.

وی افزود: اصلاح این قوانین نه تنها به زیان شهرداری‌ها نبوده بلکه منافع بسیاری برای آنها در پی دارد این در حالی است که شهرداران در این زمینه نگرانی‌هایی دارند که نگرانی آنها بی‌مورد است.

قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با انتقاد از سیاست‌های اشتباه شهرداری‌ها در سال‌های گذشته و جذب نیروی انسانی بیش از حد گفت: در سالیان گذشته به دلیل اینکه شهرداری‌ها درآمد خوبی داشته‌اند نیروی انسانی زیادی جذب کرده‌اند که هم‌اکنون در تأمین حقوق آنها دچار مشکل شده‌اند.

نیروهای مازاد شهرداری‌ها تعدیل نمی‌شوند

راحتی با اشاره به نگرانی برخی از کارکنان شهرداری در زمینه تعدیل نیروی انسانی عنوان کرد: اگر چه شهرداری‌ها به شدت باید به دنبال کاهش هزینه‌ها باشند ولی این بدان معنا نیست که نیروهای مازاد شهرداری‌ها تعدیل شوند بلکه باید به سمت کیفی‌سازی نیروها حرکت کنیم.

وی همچنین با اشاره به لایحه استخدامی شهرداری‌ها در سال‌های آینده خاطرنشان کرد: لایحه استخدامی شهرداری‌ها به مجلس تقدیم شده است و در حال حاضر در انتظار تصویب آن هستیم.

افزایش صدور پروانه ساختمانی در استان قزوین

قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استان قزوین را یکی از استان‌های بسیار پر ظرفیت در زمینه درآمدزایی و صدور پروانه ساختمانی دانسته و تصریح کرد: در سال اخیر استان قزوین نخستین استانی است که تعداد پروانه‌های ساختمانی در آن افزایش یافته است.

راحتی همچنین سرانه بودجه شهرداری‌های استان قزوین را بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرده و بیان کرد: شهروندان به شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد اجتماعی نگاه می‌کنند و سطح توقعات مردم از شهرداری‌ها افزایش یافته است.

وی موضوع محیط زیست و مدیریت پسماند را از مهم‌ترین مقوله‌های شهرداری‌ها برشمرد و بر ضرورت اصلاح قوانین در این حوزه تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=665861
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k