• ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

لزوم استخدام حق التدریسی ها به جای استخدام دیگران در آموزش و پرورش

لزوم استخدام حق التدریسی ها به جای استخدام دیگران در آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۹۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریسی، مربیان پیش دبستانی واجب تر است

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید


خبر 25 مهر 98: لزوم استخدام حق التدریسی ها به جای استخدام دیگران در آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: دولت و آموزش و پرورش باید ابتدا معلمان حق التدریسی، مربیان پیش دبستانی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و نیروهای خرید خدمت آموزشی را تعیین تکلیف کند سپس به دنبال استخدام از دیگر گروه‌ها برود.

قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریسی در آموزش و پرورش در استخدام‌های جدید این وزارتخانه گفت: متاسفانه دولت به معلمان حق‌التدریسی، مربیان پیش‌دبستانی، نیروهای خرید خدمات آموزشی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی نظر خوبی ندارد.

وی افزود: مجلس و کمیسیون آموزش به دولت، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرده است که باید ابتدا معلمان گروه‌های مذکور تعیین تکلیف شوند و سپس به دنبال جذب و استخدام از دیگر گروه‌ها بروید.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: دولت ماده‌ 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان را بهانه کرده است و می‌گوید که باید در طول هر سال تعدادی از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه جذب وزارت آموزش و پرورش شوند.

احمدی لاشکی اظهار داشت: سال جاری قرار است 28 هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان، 15 هزار نفر از طریق ماده 28 و حدود 13 هزار نفر هم از بین معلمان حق‌التدریسی، مربیان پیش‌دبستانی، نیروهای خرید خدمات آ‌موزشی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی تعیین تکلیف شده و استخدام شوند.

وی تصریح کرد: چون قانون برای تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریسی وجود دارد باید تا پایان برنامه ششم توسعه ( سال 1400) بیش از 30 هزار و اندی از این نیروها تعیین تکلیف شوند زیرا این افراد کد شناسه دارند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: دولتمردان در جلسات مختلف اعلام کردند افرادی که در دانشگاه‌های برتر تحصیل کرده و فارغ‌التحصیل شده‌اند و علاقمند به معلمی هستند باید فرصتی برای حضور این دسته از بیکاران به منظور جذب در آموزش و پرورش ایجاد شود ا ما به نظرم تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریسی، مربیان پیش دبستانی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و نیروهای خرید خدمات آ‌موزشی واجب‌تر از دیگر گروه‌ها است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1590412
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k