• ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

لزوم بهره مندی شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی از ظرفیت های سربازان

لزوم بهره مندی شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی از ظرفیت های سربازان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استفاده از ظرفیت سربازان در شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی

جهت ورود به صفحه اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید


خبر 16 تیر 99: لزوم بهره مندی شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی از ظرفیت های سربازان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اقتدار و اعتماد را دو خصوصیت نیروهای مسلح دانست و گفت: با توجه به رشد علمی جوانان باید در دوران سربازی آن‌ها از این جوانان در شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی بهره گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار با معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح که امروز پانزده تیرماه در خرم‌آباد صورت گرفت، اقتدار و اعتماد را دو خصوصیت نیروهای مسلح دانست و اظهار کرد: خوشبختانه روزبه‌روز دو خصوصیت اقتدار و اعتماد نیروهای مسلح جلوه بیشتری پیدا می‌کند، اقتدار نیروهای مسلح همواره مایه امید برای علاقه‌مندان و از طرفی سبب ناامیدی دشمنان است که یک نمونه آن به مقصد رسیدن نفت‌کش‌های ایرانی با اقتدار کامل به مقصد ونزوئلاست.

وی با بیان این‌که مردم همواره به نیروهای مسلح اعتماد دارند و این اعتماد کاملاً در جامعه مشهود است، افزود: نیروهای انتظامی در شهر، روستا، مرزهای کشور و مراکز مهم صنعتی و اقتصادی همواره در حال ارائه خدمت به مردم هستند که البته این حضور در همه عرصه‌ها نیازمند توجه بیشتر است.

شاهرخی، لرستان را پادگان جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان از جهت فعالیت در مقایسه با سایر استان‌ها فعالیت بیشتری دارد ولی از جهت برخی امکانات و تجهیزات نیازمند توجه بیشتری است. جامعه‌ای سالم است که جوانان سالم داشته باشد بر همین اساس باید برای جوانانی که به خدمت سربازی می‌روند برنامه داشته باشیم. استان لرستان در راستای مهارت‌افزایی با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که دارد می‌تواند در مهارت‌افزایی در دوران خدمت سربازی جوانان  پیشگام باشد.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس با رفتن به جبهه بسیاری از مهارت‌ها را کسب کردند امروزه نیز با توجه به رشد علمی جوانان باید در دوران سربازی آن‌ها از این جوانان در شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی بهره گرفت. در استان لرستان فرهیختگان و برجستگان علمی و دینی وجود دارند که می‌توانند در ارتقای فرهنگ دینی و دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی در دوره سربازی برای جوانان میهن اسلامی نقش‌آفرینی کنند و نیروهای مسلح می‌تواند از این ظرفیت بهره ببرد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1906132
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد