• ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

لزوم ساماندهی هرچه زودتر نیرو‌های حق‌التدریسی ها از طرف دولت

لزوم ساماندهی هرچه زودتر نیرو‌های حق‌التدریسی ها از طرف دولت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۳۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دولت باید برای تعیین تکلیف نیرو‌های حق‌التدریسی و آموزش‌دهنده‌ها برنامه‌ریزی کند

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید


خبر 19 اسفند 98: لزوم ساماندهی هرچه زودتر نیرو‌های حق‌التدریسی ها از طرف دولت

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، نیرو‌های حق‌التدریسی، شرکتی‌ها، آموزش دهنده‌ها و پیش‌دبستانی‌ها باید هر چه زودتر از سوی دولت ساماندهی و تعیین تکلیف شوند، گفت: از دولت انتظار داریم برای مشخص شدن نحوه فعالیت این دسته از معلمان به صورت کاملاً جدی و شفاف برنامه‌ریزی کند.

او با تأکید بر اینکه سرنوشت نیرو‌های شرکتی و کار معین فعال در حوزه آموزش و پرورش در سال آینده باید مشخص شود، افزود: بیش از ۶۰۰ هزار نفر از افرادی که به عنوان معلم با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند منتظر تصمیمات جدید دولت، ساماندهی و تعیین تکلیف‌شان هستند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، بودجه آموزش و پرورش و حوزه‌های تحقیقاتی کشور را بر اساس آن‌چه که کمیسیون تلفیق مجلس تعیین کرده بود خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: شفاف کردن تمام زوایای بودجه و منابع مالی که باید به آموزش و پرورش و تحقیقات کشور اختصاص یابد تاکنون در دستور کار نمایندگان بوده است.

کوچکی‌نژاد، با بیان اینکه در قسمت بودجه اختصاصی به آموزش و پرورش و بخش تحقیقات کشور نگرانی چندانی وجود ندارد و نمایندگان تا جای ممکن موارد را در لایحه بودجه ۹۹ لحاظ کرده‌اند، افزود: تنها نگرانی ما معلمان حق‌التدریسی، آموزش دهنده، شرکتی‌ها و آموزش دهندگان هستند که انتظار داریم دولت این نگرانی‌ها را رفع کند.

او توجه بیشتر به حوزه‌های تحقیقاتی کشور و اختصاص منابع مالی مورد نیاز به این بخش بر اساس قانون برنامه ششم توسعه را مورد توجه قرار داد و گفت: در قانون بودجه و سند علمی کشور که بالاترین سند در حوزه دانشگاه‌ها است ظرفیت‌های خوبی را در قالب منابع اعتباری و تسهیلات مورد نیاز برای استفاده دانشگاه‌ها باز کرده‌ایم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس مشخص شدن جایگاه تحقیقات و پژوهش را در کشور بسیار رفیع و تعیین کننده دانست و تصریح کرد: بر اساس قانون برنامه توسعه، ۲۷ درصد از دانشجویان کشور باید دانشجوی دانشگاه‌های نسل سوم باشند بنابراین بر اساس تکلیف قانون باید زمینه تحقق این موضوع را فراهم کنیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1778293
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k