• ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

لزوم پرداخت مطالبات به حق کارگران

لزوم پرداخت مطالبات به حق کارگران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مطالبات به حق و قانونی کارگران منطبق بر قانون کار پرداخت شود

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک نمایید


خبر 15 مرداد 99: لزوم پرداخت مطالبات به حق کارگران

معاون سیاسی وزیر کشور در جلسه کمیسیون کارگری، با تأکید بر این که ضرورت دارد مطالبات به حق و قانونی کارگران پرداخت شود، اظهار داشت: لازم است درخواست‌ها و مطالبات، صرفاً از مجاری قانونی و با رعایت منافع ملی کشور صورت پذیرد.

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشورT جمال عرف در جلسه فوق العاده کمیسیون کارگری، ضمن ترسیم فضای کنونی کشور و موضوعاتی هم، چون تداوم فشار‌های غیر قانونی و تحریم‌های ظالمانه و نیز بحران کرونا در کشور، اظهار داشت: تداوم این شرایط، ضرورت همدلی و همراهی حداکثری همه آحاد مردم و مسؤولان کشور را مبتنی بر استراتژی مقاومت فعال می‌طلبد.

رییس کمیسیون کارگری با اشاره به این که ضرورت دارد مطالبات به حق و قانونی کارگران منطبق بر قانون کار پرداخت شود، تأکید کرد: لازم است درخواست‌ها و مطالبات، صرفاً از مجاری قانونی و با رعایت منافع ملی کشور صورت پذیرد تا دشمنان نظام قادر به سوءاستفاده از این موضوعات نباشند.

وی افزود: ملاک و معیار ما و همه ارکان کشور در هر شرایطی، باید قانون باشد و در موضوع کارگران و مطالبات کارگری هم قانون کار فصل الخطاب است.

عرف هم چنین ضمن تأکید بر ضرورت افزایش تلاش‌ها برای ایفای تعهدات مسؤولان و مدیران صنایع و مجتمع‌های صنعتی کشور و پرداخت مطالبات قانونی کارگران، تأکید کرد: در این شرایط، لازم است تشکل‌های کارگری، نقش مؤثرتر و پویاتری در ایجاد ارتباط منطقی میان جامعه کارگری کشور و مسؤولان مرتبط به منظور افزایش انسجام ملّی و پیگیری مطالبات قانونی کارگری ایفا کنند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1954707
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد