۷ سال پیش

مبلغ ۵۹۰ میلیون ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی در درمیان پرداخت شد
اطلاعات بیشتر

 

 سرپرست مرکز فنی و حرفه ای درمیان گفت: در چهار ماهه سال ۹۵مبلغ ۵۹۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی برای ایجاد ۲۰ فرصت شغلی در این شهرستان پرداخت شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


علی یزدان پرست، روز سه شنبه در بازدید فرماندار درمیان و امام جمعه اسدیه از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان افزود: امسال تعهد اشتغال این نهاد، ۱۸ فرصت شغلی بود، تاکنون ۱۳۳ درصد تعهد اشتغال مرکز محقق شده است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۵، ۶۱۲ نفر دوره آموزشی توسط بخش دولتی فنی و حرفه ای شهرستان ارائه شد، گفت: این دوره ها مربوط به مناطق روستایی، مراکز ثابت ، پادگان گزیک ، جوار دانشگاه، شعبه های شهری، صنایع و اصناف ، صنایع صنعتی کار و مناطق عشایری است.
وی ادامه داد: حرفه های گازکشی خانگی و صنعتی، جوشکاری، برق ساختمان و تاسیسات برای برادران و حرفه های آشپزی و شیرینی پزی، خیاطی، حسابداری مالی و کامپیوتر برای خواهران در این مرکز ارائه می شود.
وی اظهار کرد: از ابتدای امسال حدود ۴۰۰ نفر از مهارت آموزان در آزمون های پایان دوره ای شرکت کردند که ۷۲ درصد شرکت کنندگان موفق به اخذ گواهینامه مهارت شدند.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال چهار نفر از مربیان مرکز تبدیل وضعیت شده اند، افزود: تا دو ماه آینده پنج نیروی دیگر نیز جذب می شوند.
وی با بیان اینکه ۱۰ آموزشگاه آزاد در شهرستان فعال است، بیان کرد: افزایش تعهدات آموزشی این مرکز در راستای رشد و تقویت مهارت برای جویندگان کار صورت گرفته است که می تواند به ایجاد فرصت های شغلی جدید منجر شود و به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.
** ترویج کارآفرینی ضرورت جامعه است
امام جمعه اهل سنت درمیان هم گفت: ترویج کار آفرینی متناسب با نیاز جامعه و سطح سواد و تخصص جوانان یک ضرورت مهم جامعه است،همه دستگاهها به آن توجه کنند.
مولوی سید احمد عبدالهی عنوان کرد: بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی به دلیل فقر و بیکاری است.
وی گفت: کارگران در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند طوری که کار و کارگری یک ارزش به شمار می آید و پیامبر گرامی اسلام بر دستان کارگر بوسه زده اند.
** اسلام با فرد تنبل مخالف است
وی اسلام را دین کار و تلاش دانست و اضافه کرد: اسلام با افرادی که تنبلی را پیشه کرده اند به شدت مخالف است.
مرکز آموزش فنی و حرفه ای درمیان از سال ۸۵ فعالیت خود را در حرفه های اتوماتیک و برق ساختمان به عنوان آموزش های ثابت و در حرفه های کامپیوتر و خیاطی به عنوان آموزش های روستایی آغاز کرده است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
این شهرستان ۵۷هزار نفر جمعیت دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=639975
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد