۷ سال پیش

مجوز استخدام ۲۰ هزار نفر در آموزش و پرورش صادر شد
اطلاعات بیشتر

صدور مجوز استخدام ۲۰ هزار نفر در آموزش و پرورش
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: مجوز جذب ۲۰ هزار نفر برای استخدام در آموزش و پرورش اخذ شده است که ۱۰ هزار نفر آن سال آینده از طریق آزمون استخدامی جذب می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اصغر فانی ظهر امروز در نشست صمیمی با فرهنگیان استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: یکی از وعده‌های آقای روحانی، تشکیل دولت پاکدستان و راستگویان بود که امروز با گذشت ۳ سال شاهد تحقق این وعده هستیم.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در بحث دیپلماسی و ارتباط با دنیا بسیار موفق بوده است، گفت: ایران و اسلام‌هراسی که در دنیا توسط دشمنان تبلیغ می‌شود الان در اذهان عمومی مردم دنیا مطرح نیست.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امروز حضور ایران در بسیاری از منازعات منطقه‌ای و جهانی، حضوری کارگشا و کارشناسی است و بدون حضور ایران هیچ موضوعی حل و فصل نمی‌شود و این قدرتی بوده که جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی ایفا کرده است.
فانی به موفقیت تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی در مذاکرات با ۶ ابرقدرت جهانی اشاره کرد و افزود: پافشاری تیم مذاکره کننده بر حقوق ملت ایران و در نهایت به فرجام رسیدن برجام از دیگر توفیقات قابل توجه و ارزشمند دولت تدبیر و امید است.
وی با بیان اینکه در بخش اقتصادی نیز با وجود تحریم‌های گسترده جهان دولت توفیقات قابل توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: تورم ۴۰ درصدی در زمانی که دولت تدبیر و امید سر کار آمد الان به کمتر از ۹ درصد رسیده است.
* رشد ۴ درصدی در حوزه اقتصاد
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: دولت یازدهم با عملیاتی کردن رهنمودهای رهبری و فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی ضمن مهار تورم، شاهد رشد ۴ درصدی در حوزه اقتصاد به جای رقم منفی ۶.۸ دهم درصد که در دولت قبلی وجود داشت هستیم.
فانی با بیان اینکه مباحث اقتصادی امروز مهم‌ترین اولویت دولت است، گفت: زیرساخت‌های رونق اقتصاد در کردستان در حال آماده شدن است و نوید تحولات بزرگ در این حوزه وجود دارد.
به گفته وی، آرامش و امید به آینده امروز در مردم بیش از گذشته وجود دارد که این نیز از دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید است.
وزیر آموزش و پرورش به توفیقات دولت در اجرای طرح تحول سلامت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: کاهش هزینه‌های درمان برای مردم و رشد صنعت دارویی از اقدامات دولت در این زمینه بوده است.
فانی با بیان اینکه در بخش کشاورزی بعد از ۱۲ سال به خودکفایی دست یافته‌ایم، افزود: در حوزه آموزش و پرورش نیز اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته که این تاثیرات را در گزارشاتی که امروز در بخش آموزش و پرورش استان ارائه شد به‌خوبی می‌توان احساس کرد.
وی توسعه عدالت آموزشی را از مهم‌ترین اهداف دولت در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: زمینه‌سازی و فراهم‌سازی امکان بهره‌مندی و دسترسی آحاد جامعه به آموزش از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در این حوزه بوده است.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کل کشور بیش از ۱۰۰ مدرسه با یک دانش‌آموز فعال است و این اقدام با توجه به عدالت آموزشی انجام گرفته است.
فانی تصریح کرد: امروز این ادعا را داریم که هیچ دانش‌آموزی در سطح کشور وجود ندارد که به دلیل نبود امکانات از ادامه تحصیل محروم شده باشد.
وی افزود: البته در برخی موارد مشکلات اقتصادی و فرهنگی ممکن است موجب ترک تحصیل دانش‌آموزی شده باشد، اما هیچ دانش‌آموزی به واسطه نبود امکانات آموزشی از تحصیل عقب نمی‌ماند.
* حقوق فرهنگیان قریب به ۸۵ درصد رشد داشته است
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۰۰ هزار دانش‌آموز متوسطه در مراکز شبانه‌روزی آموزش و پرورش خدمات دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: امروز به کمک دولت و البته خیرین بستر توسعه عدالت آموزشی در سراسر کشور فراهم شده است.
وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: مجوز جذب ۲۰ هزار نفر برای استخدام در آموزش و پرورش اخذ شده است که ۱۰ هزار نفر آن سال آینده از طریق آزمون استخدامی جذب می‌شوند.
به گفته وی، ۱۰ هزار نفر دیگر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹ جذب خواهند شد.
فانی همچنین از رشد ۸۰ درصدی بودجه آموزش و پرورش در طول سه سال دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: پرداخت حق مرزش بعد از سال‌ها که مصوبه آن اجرایی نشده بود در اول تیرماه سال گذشته به همت دولت تدبیر و امید به صورت فراگیر اجرایی شد
به گفته وی، در زمینه معیشتی فرهنگیان نیز در طول سه سال دولت تدبیر و امید میانگین حقوق فرهنگیان قریب به ۸۵ درصد رشد داشته است.
فانی از رشد ۲.۷ درصدی سهم آموزش و پرورش از سبد بودجه دولت در طول ۳ سال گذشته خبر داد و افزود: این افزایش نشان می‌دهد که دولت به اهمیت و نقش آموزش و پرورش کاملا آگاهی دارد.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه پرداخت حق بازنشستگان آموزش و پرورش در سال ۹۳ تمام تلاش خود را به کار بستیم که در کوتاه‌ترین زمان صورت بگیرد، اما خزانه دولت واقعا پاسخگو نبود.
وی با بیان اینکه پرداخت حق بازنشستگان در سال ۹۳ اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۵۰ میلیارد تومان نیاز داشت، گفت: برای پرداخت این مهم از دو بانک اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات گرفتم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=659375
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد