• ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

مجوز استخدام ۱۶۰۰ نفر در فرمانداری‌ها

مجوز استخدام ۱۶۰۰ نفر در فرمانداری‌ها

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 پایان تبدیل وضعیت همه کارکنان وزارت کشور در نیمه نخست سال 97 

جهت ورود به صفحه استخدام وزارت کشور اینجا کلیک نمایید


خبر 7 دی 96: مجوز استخدام 1600 نفر در فرمانداری‌ها 

ناصریان در نشست فرمانداران و بخشداران هرمزگان در بندرعباس گفت: بر اساس ساختار جدید بیش از ۶۰۰ پست معاونت جدید در ۴۳۰ فرمانداری و یک معاون در ۳۰ درصد از بخشداری‌های کشور اضافه می‌شود.

ناصریان افزود: اصلاح ساختار با هدف افزایش خدمت رسانی به مردم و تسریع در اعمال سیاست‌های عمومی دولت است.

وی گفت: تامین نیرو در ساختار اعمال شده از بین کارکنان وزرات کشور به ویژه بانوان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور افزود: بر اساس دستور وزیر کشور هرگونه تغییر و جابه‌جایی فرماندارن و مدیران باید از ابتدای بهمن و قبل از ابلاغ ساختار جدید صورت گیرد.

ناصریان با اشاره به افزایش توان بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها در مدیریت بحران گفت: برای ارتقای توان مدیرت بحران فرمانداری‌ها در مرحله نخست ۵۰۰ دستگاه خودروی کمک دار در اختیار این نهاد‌ها قرار می‌گیرد و در مراحل بعدی این دستگاه به ۲ هزار خودرو افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به حق فوق العاده مرزی کارکنان دولت گفت: حق فوق العاده مرزی کارکنان دستگاه‌های اجرایی چندین بار مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم بزودی این حق اعمال شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشورافزود: مجوز استخدام هزار و ۶۰۰ نفر در فرمانداری‌های کشور در سازمان اداری و استخدامی کشور در حال پیگیری است و به احتمال زیاد در سال ۹۷ آزمون استخدامی فرمانداری‌ها برگزار می‌شود.

ناصریان در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی وزرات کشور نیز گفت: تبدیل وضعیت همه کارکنان وزارت کشور در نیمه نخست سال ۹۷ پایان می‌یابد، اما درباره تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی هنوز برنامه‌های وجود ندارد.

استاندار هرمزگان نیز در این نشست گفت: وزیر کشور به همراه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی هفته آینده برای بازدید از جزایر به هرمزگان سفر می‌کند و در نشست‌های متعدد مشکلات جزایر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فریدون همتی افزود: مبنای عملکرد دهیاران و فرماندارن و بخشداران میزان حمایت از طرح‌های سرمایه گذاری، پیشرفت طرح‌های عمرانی، ارتباط با مردم و رعایت حقوق شهروندی و میزان تسلط به حوزه مدیریتیشان است.

وی افزود: برنامه ای برای تغییر فرماندار‌ها و بخشدارها نیست و مبنا بر فرصت بیشتر برای مدیران توانمند است.

استاندار هرمزگان گفت: حضور مدیران در محل ماموریت‌شان الزامی است و اگر مدیر و مسئولی حضور نداشته باشد فردی دیگر جایگزین وی خواهد شد.

همتی با اشاره به افزایش اعتبار تولید و اشتغال در استان گفت: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به استان اختصاص داده شده است و نیاز است فرمانداران این تسهیلات را جذب کنند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1337558
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد