• ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری ها

دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری ها

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دستورالعمل استخدام پیمانی در شهردارییها ابلاغ شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاری های كشور، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر كشور از ابلاغ دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری ها به استانداران خبر داد. شما می توانید برای دانلود فایل ابلاغی از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دانلود فایل مقررات جذب نیرو در شهرداری ها

دانلود فایل دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری ها

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر كشور اعلام كرد: «دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری‌ها» مصوب شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور با امضای وزیر كشور به استانداران ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاری های كشور،‌ هوشنگ خندان دل با بیان مطلب فوق گفت : شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور در جلسه روز 25 اسفند ماه سال 93 خود جهت تحقق بندهای (۲) و (۳) سیاست‌های كلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر «عدالت‌محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقاء منابع انسانی» و «بهبود معیارها و روزآمدی روش‌های گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ‌نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای»،«دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری‌ها»را در ۳3 ماده و ۲4 تبصره و 4 پیوست تصویب نمود.

نکته مهم: با ابلاغ این دستورالعمل، از این پس جذب و استخدام افراد در شهرداری‌ها به صورت پیمانی و از محل مجوزهای استخدامی، صرفاً بر اساس این دستورالعمل صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور در ادامه اظهار كرد : این دستورالعمل با هدف استقرار نظام سنجش دانش شغلی و ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان برای شغل مورد نظر در شهرداری تهیه شده است.

خندان دل گفت : دستورالعمل مذكور شامل هفت فصل مشتمل بر تعاریف، شرایط ورود به فرایند آزمون، فرآیند برگزاری آزمون، اعلام نتایج، سایر موارد، نظارت بر برگزاری آزمون و پیوست های دستورالعمل می باشد كه در آن شرایط عمومی و اختصاصی برای استخدام در مشاغل شهرداری‌ها و چگونگی فرایند برگزاری آزمون تبیین شده است.

وی در ادامه عنوان كرد :همچنین توزیع سهمیه استخدامی هر شهرداری و هر شهرداری كلانشهر در سقف سهمیه استخدامی ابلاغی با در نظر گرفتن معیارها و شاخص‏های مربوط، به شوراهای اداری و استخدامی شهرداری‌ها تفویض شده است.

خندان دل همچنین اضافه كرد :با توجه به اینكه برگزاری آزمون‌ استخدامی به استانداری‌های ذیربط و شهرداری‌های با جمعیت بیش از یك میلیون نفر تفویض شده ، ضوابط مربوط به واگذاری به موسسات ذیصلاح با حفظ حق نظارت به همراه تعهدات مربوط در این دستورالعمل نیز تشریح شده است.

مشاهده صفحه جامع استخدام شهرداری های کشور

منبع: روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاری های كشور

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=280575
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد