• ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

منع به کارگیری مشمولان وظیفه عمومی

منع به کارگیری مشمولان وظیفه عمومی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات ممنوعیت استخدام مشمولان وظیفه عمومی

جهت ورود به صفحه اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید


خبر 26 اردیبهشت 98: منع به کارگیری مشمولان وظیفه عمومی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از ممنوعیت استخدام مشمولان برابر ماده ۶۲ قانون وظیفه عمومی در موسسات و شرکت‌های دولتی و غیر دولتی خبر داد.

سرهنگ وحید بریمانی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به استناد ماده ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی، نیروی انتظامی موظف است در خصوص شناسایی، تعقیب و دستگیری مشمولان غایب و رسیدگی به وضعیت آن‌ها اقدام کند.

وی افزود: کلیه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و شرکت‌های دولتی و موسسه‌های غیر دولتی، خصوصی، بانک‌ها و نیرو‌های مسلح باید همکاری لازم را در این مورد به عمل آورند.

وی گفت: برابر ماده ۶۲ قانون وظیفه عمومی، استخدام مشمولان به طور کلی در وزارت خانه‌ها و موسسه‌های وابسته به دولت، کارخانه ها، کارگاه‌ها و موسسه‌های خصوصی بدون داشتن معافیت دائم ممنوع است.

سرهنگ بریمانی، افزود: براساس ماده ۱۰ قانون وظیفه عمومی هرگونه استفاده از تسهیلات دولتی، دریافت وام، کسب پروانه کار، کاندیدا شدن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، استخدام به هر صورت رسمی، پیمانی، قراردادی، روزمزد به شرط تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولان است.

معاون وظیفه عمومی استان، گفت: به استناد ماده ۶۳ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی، کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسه‌های دولتی و غیردولتی از قبیل کارخانه ها، شرکت ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه‌ها به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارت خانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، شناسایی و به محاکم صالحه قضائی معرفی می‌شوند و مجازات این گونه افراد برای بار اول هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر هزینه سالانه سه سرباز است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1371111
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد