۷ سال پیش

میزان وام‌های دانشجویی افزایش یافت


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

صندوق رفاه دانشجویان سقف وام‌های دانشجویی را به طور متوسط 20درصد افزایش داد.

جهت مشاهده اخبار وام دانشجویی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهل‌وهفتمین جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان افزایش و اصلاح سقف وام‌های دانشجویی تصویب شد.
براساس این مصوبات، سقف وام‌های دانشجویی از سوی صندوق رفاه دانشجویان به طور متوسط 20درصد افزایش یافت. براساس تصمیم هیات امنای صندوق رفاه، وام تحصیل دانشجویان مجرد 47درصد، وام دانشجویان دکترای متأهل حدود 52درصد، وام مسکن برای دانشجویان مجرد در تهران 76درصد، برای دانشجویان شهرهای بزرگ 47درصد و وام ضروری 100درصد افزایش یافت.
در این جلسه تصویب شد برای کمک به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در انجام پایان‌نامه و رساله، علاوه بر کمک بلاعوض دانشگاه‌ها، وام ضروری برای دانشجویان دوره کارشناسی‌ارشد 67درصد و برای دانشجویان دوره دکترا 60درصد افزایش پیدا کند.
همچنین برای حمایت از دانشجویان نمونه، برتر و ممتاز دانشگاه‌ها، پرداخت وام استعدادهای درخشان، حداکثر تا 2 برابر سقف مجاز تصویب شد.
در پایان مقرر شد در راستای حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی با کمک و بهره‌برداری از ظرفیت بانک‌ها و صندوق‌های اعتباری و از محل بودجه صندوق، وام شهریه دانشجویان برحسب شرایط دانشجوی برقرار شود یا افزایش پیدا کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=611435
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه